باتوجه به ثبات در لیگ انگیزه‌های‌مان کاهش پیدا کرده است

مربی تیم فوتبال هوادار تهران گفت: ماندن‌مان در لیگ‌برتر قطعی شده و همین باعث شده انگیزه بازیکنان در زمین پائین باشد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، حمید عبداللهی شامگاه امروز _جمعه چهارم خرداد_ در کنفرانس‌خبری پس از دیدار تیم‌های فوتبال سپاهان اصفهان و هوادار تهران در چارچوب هفته بیست‌وهشتم لیگ‌برتر که با پیروزی دو بر صفر طلایی‌پوشان همراه شد اظهار کرد: هفته‌های پایانی لیگ برای ما که در جدول به ثبات رسیده‌ایم متفاوت و سخت پیش می‌رود. روزی که آمدیم شرایط تیم مهیا نبود و گزینه سقوط بودیم اما با تلاش جمعی و تفکراتی که وارد تیم شد با تلاش بازیکنان به ثبات رسیدیم.

وی افزود: اما در هفته‌های پایانی انگیزه تیم ما کاهش پیدا کرده و بازیکنان تلاش خیلی فراوانی درون زمین به‌کار نمی‌برند. ما انگیزه حضور در مسابقات و تورنمنت‌های بین‌المللی نداریم و فقط در رقابت‌های داخلی باید تلاش کنیم. در نیم‌فصل دو بازیکن خوب‌مان را از دست دادیم و با از دست دادن فریبرز گرامی و قائم اسلامی‌خواه شرایط سخت شد.

مربی تیم فوتبال هوادار تهران تصریح کرد: انگیزه‌های‌مان ایراد دارد و باید به‌گونه‌ای بازی کنیم که شرایط سخت نشود و بازیکنان تلاش بیشتری در زمین داشته باشند. امشب هم با تیمی بازی داشتیم که در فوتبال ایران از نظر ساختار، سرمایه‌گذاری، نماد انسانی یک نماد است.

حمید عبداللهی در پایان گفت: خیلی‌خوب شروع کردیم و حتی موقعیت‌هایی ایجاد کردیم اما تفاوت سپاهان با هوادار اشتباهات فردی است که باعث شد گل بخوریم و غافلیگر شویم. جایگاه سپاهان بالاتر از این است و امیدوارم باتوجه به بازیکنانی که جذب کرده‌اند در بازی‌های آینده به شرایط بهتری برسند.

کد خبر 756752

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.