۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۳۰
گل گهر ۲ - آلومینیوم اراک ۳

دیدار دو تیم گل گهر سیرجان و آلومینیوم اراک هفته بیست و هشتم رقابت های لیگ برتر با نتیجه سه بر دو به سود آلومینیوم اراک به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمان، در چارچوب هفته بیست و هشتم لیگ برتر فوتبال ایران، گل گهر سیرجان امروز _جمعه چهارم خرداد_ در ورزشگاه شهید سلیمانی میزبان آلومینیوم اراک بود و شاگردان مجتبی حسینی به مصاف شاگردان مارینوس اوزونیدیس رفتند.

در این دیدار که با نتیجه سه بر دو به سود آلومینیوم اراک پایان یافت، باشگاه گل‌گهر سیرجان مراسم ویژه‌ای را برای ادای احترام به رئیس جمهور و همراهانش ترتیب داده بود و بازیکنان دو تیم پیش از شروع مسابقه یک دقیقه به احترام شهدای خدمت سکوت کردند.

گل‌های آلومینیوم اراک را رضا جبیره (۲) در دقیقه پنج و دقیقه ۵۹ و محمدامین کاظمیان (۱) در دقیقه ۹۰ به ثمر رساندند و سعید سحرخیزان (۱) در دقیقه ۱۹ و احمدرضا زنده روح (۱) از روی نقطه پنالتی در دقیقه ۹۶ برای گل گهر سیرجان گل زدند.

قضاوت این دیدار بر عهده مرتضی منصوریان و حامد صفایی، حمید نادری، سید حسین حسینی به عنوان کمک داور و حسین خانبان ناظر بودند و از حواشی آن می‌توان به اخراج علیرضا علیزاده بازیکن کلیدی تیم فوتبال گل گهر در دقیقه ۶۴ و دریافت کارت قرمز توسط عارف حاجی عیدی و سیدمهران موسوی بازیکنان آلومینیوم اراک در دقیقه ۶۳ و ۷۸ اشاره کرد.

گل گهر سیرجان با شکست مقابل شاگردان حسینی با امتیاز ۳۶ به جایگاه هشتم سقوط کرد و آلومینیوم اراک با برد مقابل شاگردان اوزونیدیس ۳۸ امتیازی شد و دو پله صعود کرد و در جایگاه هفتم ایستاد.

کد خبر 756744

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.