سران کشورهای دنیا مجذوب عظمت آیت‌الله رئیسی شدند

نماینده ولی‌فقیه در استان یزد با بیان اینکه مشاهده کردیم که اکثر سران دنیا مجذوب شخصیت آیت‌الله رئیسی شدند، گفت: رئیس‌جمهور شهید مخلص، صمیمی و خدمتگزار بود،  ارتباطات خوبی بین ایران با کشورهای دیگر ایجاد کرد و شأن ملت ایران را بالا برد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد، آیت‌الله محمدرضا ناصری ظهر امروز _جمعه چهارم خرداد_ با تسلیت شهادت آیت‌الله رئیسی اظهار کرد: ما در طول انقلاب شهادت افراد بزرگی همچون شهید بهشتی، رجایی، باهنر و شهید محراب شهید آیت‌الله صدوقی را در کارنامه انقلاب و اسلام داشتیم اظهار کرد.

وی افزود: شهادت‌ها و جان‌فشانی‌ها در مسیر اعتلای اسلام و رونق اسلام بوده است، این سنت الهی است که هر کسی در مسیر حق باشد و برای دین خدا کار کند به شهادت نائل خواهد شد، آیت‌الله رئیسی صادقانه وارد عمل شد و صادقانه تکامل پیدا کرد و به سمت عرش اعلی رفت.

نماینده ولی‌فقیه در استان یزد با بیان اینکه مشاهده کردیم که اکثر سران دنیا مجذوب شخصیت آیت‌الله رئیسی شدند افزود: رئیس‌جمهور شهید مخلص، صمیمی و خدمتگزار بود، ارتباطات خوبی بین ایران با کشورهای دیگر ایجاد کرد و شأن ملت ایران را بالا برد.

آیت‌الله ناصری با اشاره به پایان یافتن یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس دوازدهم نیز به زودی فعالیت خود را آغاز خواهد کرد، نمایندگان توجه داشته باشند که قوانین را مطالعه کرده و جهانی فکر کنند و آینده را در نظر داشته باشند.

نمایندگان مجلس از مشورت نخبگان بهره بگیرند

وی با تأکید بر اینکه نمایندگان به عمق اسلام، انقلاب رهبر و امام دقت داشته باشند خاطرنشان کرد: با این نگاه ژرف و عمیق به مباحث به تصویب قوانینی بپردازند که برای آینده این کشور و انقلاب تأثیرگذار است.

امام‌جمعه یزد افزود: نمایندگان مجلس در کمیسیون‌های مجلس از فکر و مشورت نخبگانی استفاده ببرند تا بهترین تصمیم‌ها را برای تصویب قوانین کاربری و تسهیل‌گر در امور مردم داشته باشند.

مردم وفاداری خود را در تشییع شهید رئیسی نشان دادند

ناصری با اشاره به تشیع باشکوه مردم ایران در شهرهای مختلف گفت: مردم ما وفاداری خود را نشان دادند، مردم ما همان مردمی هستند که امام آنها را تربیت و هدایت کرده است و فرقی ندارد که دهه شصت، هفتادی، هشتادی یا نودی باشند و ملت ایران همواره پشتیبان انقلاب و اسلام هستند.

مصوبات سفرهای استانی رئیس‌جمهور پیگیری شود

وی ادامه داد: سفرهای استانی رئیس‌جمهور مصوباتی خوبی داشت که به همه مسئولان توصیه و سفارش اکید دارم آن مسائل مهم را به‌صورت دقیق و با تمام توان پیگیری کنند تا به سرانجام نهایی برسد.

کد خبر 756701

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.