مسئولان باید راه شهدای خدمت را ادامه دهند

امام جمعه مبارکه گفت: مسئولان و خدمتگزاران مردم و نظام باید راه رئیس‌جمهور شهید آیت‌الله رئیسی و دیگر شهدای خدمت را ادامه دهند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان حجت‌الاسلام سید مهدی موسوی امروز _جمعه چهارم خرداد_ در خطبه‌های نماز جمعه در مسجد جامع مبارکه اظهار کرد: مسئولان نظام باید همانند رئیس‌جمهوری که در حال خدمت شهید شد، محکم بایستند و کارهای نیمه تمام را به اتمام برسانند.

وی خاطرنشان کرد: شهدای خدمت به ویژه شهید جمهور آیت الله رئیسی الگویی برای همگان هستند که در راه خدمت رسانی به مردم بی وقفه تلاش کردند.

امام جمعه مبارکه با گرامیداشت یاد و نام شهدای خدمت، افزود: خدمتگزاری به مردم موهبتی بزرگ است که مسؤولان باید به آن توجه کنند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر فرصت شکوه و شکایت نیست، ادامه داد: باید اختلافات و گلایه‌ها را کنار بگذاریم و همه دست در دست هم برای پیشرفت کشور تلاش کنیم.

حجت الاسلام موسوی افزود: همه باید دست به دست هم و در انتخابات آتی ریاست جمهوری یک انتخاب خوب داشته باشیم و یک گزینه قوی و توانمند برای ادامه مسیر خدمت انتخاب کنیم.

وی اضافه کرد: امیدواریم بتوانیم آنچه را که وظیفه ما است را با مدیریت یک رئیس‌جمهور قوی و ادامه دهنده مسیر شهید رئیسی انجام دهیم.

امام جمعه مبارکه همچنین به روز مقاومت و پایداری، روز نسیم مهر و سالروز افتتاح نخستین مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و آن را از مناسبت‌های مهم این هفته برشمرد.

کد خبر 756685

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.