آیت الله رئیسی، شهید رجایی دوران ما بود

نماینده ولی فقیه در چهارمحال‌وبختیاری گفت: شهید رئیسی شهید رجایی دوران ماست ولی با کارنامه و درجه‌ای بالاتری، او حتی در میان همکاران و اطرافیانش نیز مظلوم بود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از چهارمحال‌وبختیاری، حجت‌الاسلام محمد علی نکونام امروز _جمعه چهارم خرداد_ در خطبه‌های نماز جمعه شهرکرد با بیان اینکه مدیر خوب یک نعمت الهی ست و شهید رئیسی یک مدیر خوب بود، اظهار کرد: در دوران خدمت شهید رئیسی کارهای که در چند دهه باید صورت می‌گرفت، طی چند سال صورت گرفت.

وی با بیان اینکه حرکت در جهت نظام و در راستای نظام سیاسی یک تقوای سیاسی است، افزود: شهید رئیسی زبان را در کنترل داشت و با اخلاص تمام به عنوان یک یار ولایت و خادم ملت، انقلاب اسلامی را تقویت کرد، او این گونه بود و کمتر کسی از ظرفیت‌های این مرد شناخت داشت.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال‌وبختیاری با بیان اینکه خداوند انسان‌های خوب خود را در میان مردم پنهان می‌کند، تصریح کرد: شهید رئیسی، شهید رجایی دوران ماست ولی با کارنامه و درجه‌ای بالاتری، او حتی در میان همکاران و اطرافیانش مظلوم بود، عالمی بود که رفتنش خلأ جبران ناپذیر را ایجاد کرد و زمانی زیادی خواهد برد که چنین خللی پر شود.

حجت الاسلام نکونام عنوان کرد: آیت‌الله رئیسی یک سری ویژگی‌های دارد که باید الگو هر مدیر موفقی باشد، اخلاص، مجاهدت به معنا عام، سعه صدر، همدلی، تلاش و خستگی ناپذیری، امید آفرینی، ولایت مداری، اخلاق مداری، تواضع و فروتنی، ظلم ستیزی، فساد ستیزی، حامی محور مقاومت، مردم داری، دلسوزی و رسیدگی به امور نیازمندان از جمله ویژگی‌های این شهید بزرگوار است.

وی با بیان اینکه غرب گرایان به دنبال ماهی گرفتن از این آب گل آلود بودند، اضافه کرد: کوس رسوایی غرب و غرب‌گرایان در آمده ولی همچنان چشم و گوش خود را بسته است.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال‌وبختیاری با اشاره به چهارم خرداد روز دزفول، خاطرنشان کرد: شهرها باید مدام و مستمر حالت پدافندی خود را در قبال فتنه‌های نرم و سخت داشته باشند و این آمادگی را حفظ کنند.

کد خبر 756684

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.