ترمیم روابط خارجی و دفاع جانانه از قرآن، گوشه‌ای از تلاش آیت‌الله رئیسی در ریاست جمهوری

امام جمعه موقت اصفهان گفت: ترمیم روابط خارجی با برخی از کشورها، تلاش برای وحدت جهان اسلام، دفاع جانانه از قرآن و مردم مظلوم غزه تنها گوشه‌ای از فعالیت‌های جهادی و با شجاعت آیت‌الله رئیسی بود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، حجت‌الاسلام سید احمد محمودی ظهر امروز _جمعه، چهارم خرداد_ در خطبه‌های نماز جمعه اصفهان اظهار کرد: آیت الله رئیسی رئیس جمهور در طراز انقلاب بود، در پیام رهبر معظم انقلاب به مناسبت شهادت آیت الله رئیسی مشاهده می‌کنیم، ایشان لقب خادم‌الرضا (ع)، عزیز، مردمی، فداکار، پرتلاش، خستگی‌ناپذیر، خدمتگزار و مخلص را در خصوص آیت‌الله رئیسی به کار بردند، آیت‌الله رئیسی خدمت به مردم را اولویت همه امور قرار داد و از روز اول خدمت خود به فکر رضایت مردم بود و در این مسیر ناسپاسی‌ها او را از حرکت خود مأیوس نکرد.

وی با اشاره به شهادت رئیس جمهور و همراهانشان افزود: شهادت شهیدان خدمت را به ساحت امام زمان (عج) و نایب بر حق ایشان مقام معظم رهبری و ملت عزادار ایران تسلیت عرض می‌کنیم، در طول سال‌های گذشته شهدای زیادی در عرصه‌های امنیتی، سلامت، مدافع حرم و امروز شهدای خدمت تقدیم انقلاب شدند.

امام جمعه موقت اصفهان تاکید کرد: در مناظره‌های ریاست جمهوری او شخصیتی بود که اخلاق و سیاست را حفظ کرد، او در ۳۳ ماه خدمت خود ۴۷ سفر استانی به سراسر کشور داشت، همچنین در این مدت دستاوردها و سفرهای بین‌المللی فراوانی داشت و سیاست آیت‌الله رئیسی عین دیانتش بود.

محمودی با اشاره تصریح کرد: ترمیم روابط خارجی با برخی از کشورها، تلاش برای وحدت جهان اسلام، دفاع جانانه از قرآن و مردم مظلوم غزه تنها گوشه‌ای از فعالیت‌های جهادی و با شجاعت آیت‌الله رئیسی بود؛ ایشان محبوب ملت‌ها و محترم دولت‌ها بود و این موضوع را می‌توان در احترام مقامات کشورهای جهانی نسبت به شهادت ایشان دید.

وی خاطرنشان کرد: شهدای خدمت ذخیره‌های انقلاب بودند که به میدان آمدند، در این راستا باید خدمت آن‌ها را پاس بداریم، همانطوری که در مراسم تشییع پیکر شهدا میلیون‌ها نفر از اقشار مختلف برای بدرقه آمده بودند.

محمودی خاطرنشان کرد: برای رسیدن به رضایت الهی باید تقوای الهی پیشه کنیم و در این راستا تقوای الهی تنها با اطلاعت از دستورات خداوند و پیامبر (ص) تحقق خواهد یافت، خداوند در قرآن کریم تاکید دارد که تقوا پیشه کنید و از پیامبر (ع) و دستورات الهی پیروی کنید؛ حضرت علی (ع) می‌فرمایند خشنودی خداوند جز با اطاعتش به دست نمی‌آید.

کد خبر 756652

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.