ترکیب استقلال مقابل نساجی مازندران (احتمالی)

تیم فوتبال استقلال تهران از ساعت ۱۹:۴۵ امروز در چارچوب هفته بیست‌وهشتم لیگ‌برتر میهمان نساجی مازندران است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های فوتبال نساجی قائمشهر و استقلال تهران عصر امروز _جمعه چهارم خرداد_ در چارچوب هفته بیست‌وهشتم از بیست‌وسومین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران از ساعت ۱۹:۴۵ در ورزشگاه شهیدوطنی مازندران مقابل همدیگر قرار خواهند گرفت.

در ادامه ترکیب احتمالی آبی‌پوشان پایتخت برای جدال مهم و حساس با نساجی مازندران را مورد تحلیل و بررسی قرار خواهیم داد.

کاپیتان سیدحسین ناجی دروازه استقلال می‌شود؟

در شرایطی که شاگردان نکونام محکوم به کسب پیروزی مقابل نساجی هستند، به نظر می‌رسد با برگشت سه بازیکن کلیدی این تیم، نکونام شرایط بهتری را برای انتخاب ترکیب نسبت به بازی با فولاد خواهد داشت و نخستین انتخاب جواد نکونام که همواره موفقیت‌آمیز بوده حضور سیدحسین حسینی درون چارچوب آبی‌های پایتخت است تا این دروازه‌بان بتواند پانزدهمین کلین‌شیت فصل خود را ثبت کند.

چند تغییر در خط‌دفاعی آبی‌پوشان پایتخت

رافائل سیلوا، ایمان سلیمی و آرمین سهرابیان سه مدافع مرکزی استقلال را در این دیدار مهم که نتیجه آن بسیار تأثیرگذار و حیاتی است تشکیل می‌دهند. همچنین صالح حردانی از جناح راست و ابوالفضل جلالی از جناح چپ فول‌بک‌های استقلال در این دیدار خواهند بود که ترکیب سه + دو دفاعه این تیم را تشکیل می‌دهند.

چند مصدوم در میانه‌زمین و حضور ستاره‌های ثابت

امید حامدی‌فر در این دیدار به‌دلیل محرومیت و محمدحسین مرادمند به‌دلیل مصدومیت بازیکنانی هستند که نمی‌توانند آبی‌پوشان را در این دیدار همراهی کنند، مهدی‌پور و یامگا نیز به‌دلیل مصدومیت فصل را از دست داده بودند دیگر بازیکنان غایب استقلال در این دیدار هستند. اما با این وجود روزبه چشمی، آرش رضاوند و جلال‌الدین ماشاریپوف خط هافبک استقلال را تشکیل می‌دهند.

امیدهای نکوی لالیگایی به مهاجم آرژانتینی

جلوتر از هافبک‌های استقلال در مصاف با نساجی مازندران، دو مهاجم ایرانی و آرژانتینی بازی می‌کنند. مهرداد محمدی و گوستاوو بلانکو در کنار ۹ بازیکن دیگری که در ترکیب ابتدایی استقلال قرار خواهند گرفت ۱۱ بازیکن منتخب جواد نکونام را برای دیدار مقابل نساجی مازندران در هفته بیست‌وهشتم لیگ‌برتر تشکیل می‌دهند.

ترکیب احتمالی استقلال مقابل نساجی قائمشهر:

سیدحسین حسینی، ایمان سلیمی، رافائل سیلوا، صالح حردانی، ابوالفضل جلالی، آرمین سهرابیان، روزبه چشمی، آرش رضاوند، جلال‌الدین ماشاریپوف و گوستاوو بلانکو.

کد خبر 756620

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.