ترکیب پرسپولیس مقابل استقلال خوزستان (احتمالی)

تیم فوتبال پرسپولیس تهران در هفته بیست‌وهشتم لیگ برتر از ساعت ۱۹:۴۵ امشب میزبان استقلال خوزستان خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های فوتبال پرسپولیس تهران و استقلال خوزستان عصر امروز _جمعه چهارم خرداد_ در چارچوب هفته بیست‌وهشتم از بیست‌وسومین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران از ساعت ۱۹:۴۵ در ورزشگاه آزادی تهران رودرروی یکدیگر قرار خواهند گرفت که نتیجه آن علاوه‌بر پرسپولیس، برای آبی‌های پایتخت از اهمیت بالایی برخوردار است.

در ادامه ترکیب احتمالی تیم فوتبال پرسپولیس تهران مقابل استقلال خوزستان از دید اوسمار لوس‌ویرا را مورد بررسی و تحلیل قرار خواهیم داد.

علیرضا بیرانوند سنگربان قرمزهای پایتخت‌نشین

علیرضا بیرانوند به دنبال ثبت یک کلین‌شیت دیگر درون دروازه پرسپولیس قرار خواهد گرفت. گفتنی است قرمزپوشان پایتخت طی بازی‌هایی که تاکنون در نیم‌فصل دوم لیگ‌برتر به‌انجام رسانده‌اند موفق به ثبت ۹ کلین‌شیت شده‌اند و علیرضا بیرانوند که در نیمی از این کلین‌شیت‌ها تأثیرگذاری مستقیم داشته است برای کلین‌شیت بعدی که می‌تواند به صدرنشینی پرسپولیس کمک کند تلاش می‌کند.

خط‌دفاعی با عبدالکریم حسنِ تازه متولدشده

عبدالکریم حسن به‌علت تولد فرزندش در ایران حضور نداشت و روز گذشته با پرسپولیس تمرین کرد و مشخص نیست اوسمار لوس‌ویرا سرمربی پرتغالی قرمزهای پایتخت از این بازیکن استفاده می‌کند یا علی نعمتی جانشین ستاره قطری می‌شود. همچنین زوج گیورگی گولسیانی و محمدحسین کنعانی‌زادگان در قلب خط‌دفاعی مقابل بیرانوند سد محکمی را تشکیل خواهند داد و دانیال اسماعیلی‌فر هم در سمت راست بازی خواهد کرد.

بازگشت سروش به میانه‌زمین برای قرمزها

سروش رفیعی پس از یک بازی غیبت، از ابتدا به میدان می‌رود. کمی جلوتر باید شاهد زوج مسعود ریگی و سینا اسدبیگی شوت‌زن در مرکز زمین باشیم که قرار است هم جنگ‌های میانه میدان را ببرند و هم بازی‌سازی را با فرار از پرس حریف آغاز کنند، در کنار این دو هافبک دفاعی در مرکز زمین، مهدی ترابی به‌همراه کاپیتان امید عالیشاه وینگرها و پیستون‌های پرسپولیس خواهند بود که وظیفه سخت فراهم کردن فرصت‌های گلزنی برای مهاجمان تیم‌شان را خواهند داشت.

وظیفه دشوار مهاجمان خارجی-ایرانی برای گلزنی

عیسی آل‌کثیر انتخاب اول و مهم‌تر اوسمار لوس‌ویرا برای پست حساس و سرنوشت‌ساز مهاجم است و البته در کنار وی نیز برای رساندن توپ‌های قرمزهای پایتخت به درون دروازه استقلال خوزستان مهاجم ازبکستانی آن‌ها یعنی اوستون اورونوف بازی خواهد کرد.

ترکیب احتمالی تیم فوتبال پرسپولیس مقابل استقلال خوزستان:

علیرضا بیرانوند، محمدحسین کنعانی‌زادگان، گئورگی گولسیانی، عبدالکریم حسن، دانیال اسماعیلی‌فر، سروش رفیعی، مسعود ریگی، مهدی ترابی، امید عالیشاه، اوستون اورونوف و عیسی آل‌کثیر.

کد خبر 756619

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.