پروژه مشارکتی ماهان محرک رشد منطقه ۱۴ اصفهان می‌شود

مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان از مراحل پایانی پروژه مشارکتی مجتمع تجاری و پارکینگ ماهان به‌عنوان پروژه محرک رشد منطقه ۱۴ شهرداری اصفهان بازدید و بر تسریع در تکمیل و بهره‌برداری از این پروژه تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مسعود حیدری در حاشیه بازدید از مراحل پایانی پروژه مشارکتی مجتمع تجاری و پارکینگ ماهان با تشریح ویژگی‌های این پروژه اظهار کرد: امیدواریم که این پروژه مشارکتی محرک توسعه که در نقطه‌ای حساس و با اهمیت به لحاظ تنوع زیست اجتماعی، فرهنگی و مذهبی از منطقه ۱۴ با نما و منظری زیبا احداث شده است، بتواند ضمن ایجاد رونق اقتصادی، بهترین خدمات را در حوزه‌های متنوع تجاری به مردم شریف و اهالی منطقه ارائه کند.

وی افزود: با حمایت شورای اسلامی شهر و مدیریت شهری، درصددیم بزودی چند پروژه مشارکتی دیگر با بخش خصوصی در حوزه‌های مختلفی همچون احداث مجتمع‌های مسکونی، تجاری و خدماتی همچون پارکینگ‌های چند طبقه را به مرحله اجرا برسانیم.

مدیرعامل سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان تصریح کرد: فعالیت‌های این سازمان منحصر به موضوعات عمرانی در حوزه ساختمانی نیست و افراد حقیقی و حقوقی می‌توانند مرتبط با تخصص خود سازمان را همراهی و در اجرای طرح‌های مشارکتی شهرداری مشارکت کنند.

مسعود نوروزعلی، سرمایه گذار این پروژه نیز ضمن قدردانی از سازمان سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری اصفهان، به دلیل مساعدت و همکاری مستمر در اجرا و تکمیل این پروژه گفت: آمادگی داریم تا با هماهنگی مدیریت شهری نسبت به برگزاری آئین بهره‌برداری و افتتاح رسمی پروژه تجاری ماهان اقدام کنیم.

به گزارش ایمنا، مجموعه تجاری و پارکینگ ماهان در زمینی به مساحت ۲۴۳۵ متر مربع، با زیربنای ۱۱ هزار و ۸۲۷ متر مربع در پنج طبقه و ۱۵۰ باب واحد تجاری با ظرفیت پارکینگ بالغ بر ۱۵۰ محل پارک خودرو مقابل حرم حضرت زینب (س) احداث شده است.

کد خبر 756590

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.