خدمات خالصانه شهید رئیسی اعتماد عمومی را افزایش داد

استاندار یزد با بیان اینکه رئیس جمهور شهید تا آخرین لحظه در حال خدمت به خلق خدا بود گفت: شهید آیت‌الله رئیسی نشان داد خدمت خالصانه به مردم، اعتماد عمومی مردم را افزایش می‌دهد.

مهران فاطمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در یزد به تبیین ویژگی‌های شخصیتی و خدمات شهید آیت‌الله رئیسی پرداخت و اظهار کرد: تعبیر سید الشهدای خدمت برای ایشان بسیار به جا بود، رئیس‌جمهور شهید عشق مثال زدنی به مردم و در خدمت به خلق داشتند و لذا به حواشی و تخریب‌ها هیچ توجهی نمی‌کردند.
وی ایمان صادق و اخلاص را از ویژگی‌های بارز شهید آیت‌الله رئیسی و از ارکان مهم مکتب شهید سلیمانی دانست و افزود: همچون «شهید بهشتی» مظلومیت مقتدرانه داشت، همواره به آرمان‌های انقلاب اسلامی پایبند بود، همچون شهید رجایی پرکار، پاکدست و ساده زیست بودند؛ این شهید به لحاظ انجام کار میدانی، جهادی و شبانه روزی همچون شهید سلیمانی بودند.
استاندار یزد با بیان اینکه شهید رئیسی که هشتمین رئیس‌جمهور ملت ایران بودند، در روز ولادت حضرت امام رضا (ع) از دست دادیم تصریح کرد: هر کدام از هیئت همراه ایشان ستاره‌ای در سپهر خدمت به مردم و انقلاب اسلامی بودند.
فاطمی در خاطره‌ای از آیت‌الله رئیسی گفت: ایشان در گفت‌وگویی شخصی فرمودند «یزد و یزدی‌ها را خیلی دوست دارم به طوری که پس از ازدواج و در مشورت با همسرم بالاتفاق به این نتیجه رسیدیم که اگر شرایطی پیش بیاید که در قم نتوانیم زندگی کنیم حتماً در یزد ساکن شویم».
وی ادامه داد: مهم‌ترین درس شهید رئیسی برای ما این بود که در مکتب مدیریتی ایشان هیچ مسئله‌ای نباید باعث توقف خدمت به مردم شود، از دیگر خصوصیت بازر ایشان این بود که شخصاً همواره جهت پیگیری مسائل به مناطق محروم سفر داشتند.
استاندار یزد گفت: خدمت‌رسانی خالصانه مسئولان در حق مردم، منجر به امیدآفرینی در جامعه و سبب افزایش ایمان، باور و اعتماد عمومی می‌شود.
فاطمی در ادامه با اشاره به حماسه حضور مردم یزد در استقبال از رئیس جمهور که در شرایط آب و هوایی بسیار نامطلوب در زمستان اتفاق افتاده بود گفت: رئیس‌جمهور بارها از لطف و معرفت مردم استان یزد تقدیر کردند و به تأکید کردند که حضور مردم، وظیفه مسئولان دولتی را نسبت به یزدی‌ها سنگین‌تر کرده است.
وی در ادامه با بیان اینکه مردم‌داری، خدمتگزاری و انقلاب اسلامی، گفتمان اصلی دولت سیزدهم است، گفت: احیای واحدهای راکد بهترین گفتمان دولت سیزدهم بود، ایشان در قالب طرح «ایران یار» به پروژه‌های مهم با پیشرفت فیزیکی بالا تزریق تسهیلات و منابع می‌کردند تا به اتمام برسند.
استاندار یزد در پایان با اشاره به حکم رهبر معظم انقلاب اسلامی که اختیارات را به معاون اول رئیس‌جمهور به عنوان مدیریت اجرایی کشور، تفویض نمودند گفت: ظرف مدت ۵۰ روز انتخابات با قدرت و قوت برگزار خواهد شد و مجدداً مسیر خدمت‌رسانی، توسط یک خادم دیگر ادامه می‌یابد.
فاطمی خاطرنشان کرد: در مدت باقی مانده از عمر دولت، نه تنها سرعت اقدامات و فعالیت‌های ما برای مردم کمتر نخواهد شد بلکه با سرعتی بیش از پیش و با انگیزه‌ای مضاعف، برای خدمت خالصانه داشتن به مردم با افتخار تداوم دارد.
کد خبر 756571

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.