اجرای طرح خدماتی محله‌محور در محلات منطقه ۹ اصفهان

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان با بیان اینکه طرح «محله من، محله زندگی» در محلات دوازده‌گانه این منطقه برگزار می‌شود، گفت: در این طرح واحدهای عمرانی، امور شهر، فضای سبز و ترافیک طی یک هفته در محلات مختلف حضور پیدا می‌کنند و به‌صورت ویژه به پیگیری مطالبات شهروندان و رفع مشکلات موجود در محلات می‌پردازند.

سیدسلمان قاضی‌عسگر در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: با استفاده از ظرفیت خدمات شهری، رسیدگی و رفع پیام‌های ۱۳۷، کف‌تراشی، شست‌وشو و گندزدایی به صورت دستی و مکانیزه، شست‌وشوی انهار، معابر و تابلوهای شناسایی معابر، حذف پوستر و برچسب و لایروبی انهار روباز و روبسته بخشی از فعالیت‌های طرح (محله من محله زندگی) است.

وی افزود، نظافت باغچه و حذف پاجوش درختان و تشتک‌زنی، هرس درختان معابر، طعمه‌گذاری جانوران موذی، حذف زوائد فیزیکی در پیاده رو، رنگ‌آمیزی پوششی دیوارهای بد منظر و رنگ‌آمیزی مخازن بخش دیگری از خدمات ارائه شده در طرح محله من محله زندگی است.

وی با بیان این نکته که مهمترین هدف ما در شهرداری منطقه ۹، خدمت‌رسانی مطلوب به شهروندان است، خاطر نشان کرد: در کنار نگهداشت شهر، نیازهای محلات شناسایی و متناسب با آن مشکلات محدود رفع می‌شود.

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان ادامه داد: این طرح در حوزه ترافیک نیز به اقداماتی از جمله اصلاح تابلوهای ترافیکی معیوب، نصب تابلوها و علائم ترافیکی جدید، ساماندهی سرعت گیرها و اصلاح و احیای خط‌کشی‌های معابر و خیابان‌های سطح محله می‌پردازد.

کد خبر 756496

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.