برگزاری مراسم یادبود شهید آیت‌الله رئیسی و شهدای خدمت در منطقه ۱۵ اصفهان

مدیر منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان گفت: مراسم یادبود شهید آیت‌الله رئیسی و شهدای خدمت فردا (جمعه) در مصلی نماز جمعه خوراسگان برگزار می‌شود.

هوشنگ نظری‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: پس از خبر جان‌سوز شهادت رئیس‌جمهور و شهدای خدمت، شورای فرهنگی منطقه ۱۵ متشکل از امام جمعه خوراسگان، مدیر اداره ناحیه ۶ آموزش و پرورش، فرمانده حوزه ۱۲ بسیج حضرت بقیه الله (عج)، رئیس کلانتری ۲۳ اصفهان، فرمانده بسیج خواهران حوزه ۷ ام‌البنین، رئیس شورای هیئت‌های مذهبی استان اصفهان و تنی چند از فعالان فرهنگی اجتماعی تشکیل جلسه داد و برای برگزاری هر چه بهتر مراسم یادبود برای زنده نگهداشتن یاد شهدای والا مقام جمهور و خدمت تصمیم‌های لازم را اتخاذ کرد.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره رئیس جمهور محبوب و مردمی شهید آیت‌الله رئیسی و گرامیداشت سوم خرداد سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر گفت: ویژه برنامه بزرگداشت رئیس‌جمهور محبوب و مردمی شهید آیت‌الله رئیسی و یاران گرانقدرشان فردا _جمعه چهارم خرداد_ از ساعت ۹ تا ۱۱ صبح در مصلی نماز جمعه خوراسگان برگزار خواهد شد؛ سخنران این برنامه احمدی از کارشناسان مسائل روز خواهد بود و مداحان اهل بیت علیهم السلام نیز مرثیه‌خوانی خواهند کرد.

برگزاری مراسم یادبود شهید آیت‌الله رئیسی و شهدای خدمت در منطقه ۱۵ اصفهان

مدیر منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان با اشاره به برگزاری چند مراسم در منطقه ۱۵ برای شهدای خدمت افزود: به همین مناسبت نخستین مراسم یادبود آیت‌الله رئیسی چهارشنبه دوم خرداد در پردیس فرهنگی کوثر خوراسگان با حضور پرشور شهروندان و با سخنرانی استاد جدیدی برگزار شده است.

نظری‌پور با اشاره به اینکه مراسم یادبود برای شهدای خدمت در منطقه ۱۵ از چهارشنبه آغاز شده است و تا جمعه ادامه خواهد داشت، افزود: برنامه‌ای به همت بسیج خواهران خوراسگان صبح پنجشنبه سوم خرداد هم‌زمان با آزادسازی خرمشهر در حسینیه توحید خوراسگان ویژه خواهران اجرا و برنامه دیگری ویژه بزرگداشت خادم الرضا (ع)، رئیس‌جمهور محبوب و مردمی حضرت آیت‌الله رئیسی و هیئت همراه ویاران گرانقدرشان شامگاه امروز _پنجشنبه سوم خرداد_ همراه با سخنرانی و قرائت دعای پر فیض کمیل در آستان مقدس امامزاده ابوالعباس علیه‌السلام از نماز مغرب و عشا برگزار خواهد شد.

وی از عموم همشهریان شهیدپرور شهر منطقه ۱۵ دعوت کرد تا با حضور خویش در این مراسم بر صفای روحانی و معنوی محفل شهیدان بیفزایند.

کد خبر 756460

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.