کشف بیش از ۴ کیلوگرم هروئین از مخفیگاه فروشنده مواد مخدر

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان اصفهان از دستگیری فروشنده مواد مخدر و کشف چهار کیلو و ۱۷۶ گرم هروئین در اصفهان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، احمد نیکبخت اظهار کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان با اقدامات هوشمندانه پلیسی از اقدام مجرمانه فردی در زمینه توزیع مواد مخدر در سطح شهر اصفهان مطلع شدند و دستگیری وی را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: در این راستا مأموران پس از شناسایی مخفیگاه متهم ضمن هماهنگی با مرجع قضائی به محل اعزام و در عملیاتی ضربتی موفق به دستگیری این فرد شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی استان اصفهان با اشاره به کشف چهار کیلو و ۱۷۶ گرم هروئین در بازرسی از محل خاطرنشان کرد: پلیس مبارزه با مواد مخدر با برنامه‌ها و اقدامات مثبتی که در زمینه کشف و دستگیری مجرمان مواد مخدر دارد موجب پیشگیری از وقوع بسیاری از جرایم و آسیب‌های ناشی از مواد مخدر در سطح جامعه و رضایتمندی شهروندان شده است، لذا انتظار می‌رود هموطنان نیز در این امر مهم با پلیس همکاری داشته باشند و اخبار و اطلاعات خود در این خصوص را از طریق تماس با مرکز فوریت‌های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 756297

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.