شهید آیت الله رئیسی در ولایت‌پذیری سرآمد بود

استاد حوزه علمیه قم گفت: شهید آیت الله رئیسی در ولایت‌پذیری پس از مقام معظم رهبری سرآمد روسای جمهور کشور بود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قم، حجت الاسلام ناصر رفیعی شامگاه _چهارشنبه دوم خرداد_ در مراسم شهدای خدمت که از طرف مقام معظم رهبری در شبستان امام خمینی (ره) حرم مطهر کریمه اهل بیت (س) برگزار شد، با اشاره به ویژگی‌های شهید جمهور اظهار کرد: شهید آیت‌الله رئیسی فردی خستگی ناپذیر و پرتلاش بود.

وی با اشاره به ولایت‌پذیری شهید رئیسی افزود: ایشان در امور اقتصادی کشور یک اتاق فکر را مأمور کرده بودند تا به دستورات اقتصادی مقام معظم رهبری و منویات ایشان عمل کند.

این استاد حوزه و دانشگاه خاطرنشان کرد: در دولت‌های قبل گاهی دیده می‌شد رئیس دستگاه مجریه با سیاست‌های رهبری زاویه پیدا می‌کرد اما در دولت شهید آیت الله رئیسی اینچنین اتفاقاتی رخ نمی‌داد.

حجت الاسلام رفیعی با اشاره به اینکه رئیس جمهور شهید ملت ایران دغدغه مردم را داشت گفت: تواضع ایشان و تلاش برای بهبود وضعیت معیشت مردم زبانزد بود.

وی ادامه داد: پس از مقام معظم رهبری، تنها رئیس جمهوری که دغدغه واقعی ولایت‌مداری داشت و در هیچ موضوعی با رهبری معظم انقلاب دچار تضاد نشد، شهید آیت‌الله رئیسی بود.

این استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به اینکه منش شهید آیت الله رئیسی برای تمام کسانی که می‌خواهند وارد عرصه سیاست شوند یک الگو است اظهار کرد: خادم مردم و مطیع ولایت بودن، از مهم‌ترین اصولی است که می‌توان از این شهید عزیز فراگرفت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مراسم بزرگداشت شهدای راه خدمت، شهید آیت الله رئیسی، شهید آیت الله آل هاشم، دکتر امیرعبداللهیان و دیگر شهدای سانحه بالگرد در آذربایجان شرقی، از سوی مقام معظم رهبری در حرم مطهر فاطمه معصومه (س) با حضور پرشور مردم قم برگزار شد.

کد خبر 756293

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.