شهیدجمهور الگوی مدیریت اسلامی بود

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه آیت‌الله رئیسی را مدیری در تراز انقلاب اسلامی خواند و گفت: شهید جمهور الگوی مدیریت اسلامی و همسو با مکتب حاج قاسم و ادامه دهنده راه سردار شهید بود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، حجت‌الاسلام شمس‌اله جلیلیان امروز _ چهارشنبه دوم خرداد _ در مراسم گرامیداشت شهدای خدمت که در حسینیه امام خمینی (ره) سپاه ناحیه کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: جمهوری اسلامی در برابر تمام دشواری‌ها ایستاده و اینگونه خار چشم دشمنان خود شده است.

وی بزرگ‌ترین خدمت شهید رئیسی را در زنده کردن امید در دل مردم تشریح کرد و افزود: شهید آیت‌الله رئیسی، همراه با مسؤولان برای خدمت به محروم‌ترین نقاط کشور سفر می‌کرد تا مشکلات نقاط دورافتاده را برطرف کند و از این طریق به تحکیم پایه‌های نظام اسلامی بپردازد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه افزود: رئیس جمهور با قدرت، در سازمان ملل قرآن و تصویر شهید سلیمانی را بر دست گرفت و اینگونه محکم و استوار از نظام جمهوری اسلامی و آرمان‌های آن دفاع کرد و مشیت الهی در این بود که وی را در زمان خدمت از ما بگیرد.

وی آیت‌الله رئیسی را مدیری در تراز انقلاب اسلامی خواند و اظهار کرد: شهید جمهور الگوی مدیریت اسلامی و همسو با مکتب حاج قاسم و ادامه دهنده راه او بود.

کد خبر 756260

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.