تواضع و خدمت گذاری عامل اصلی محبوبیت شهید رئیسی بود

استاد حوزه و دانشگاه گفت: تواضع و خدمت گذاری و سخت‌کوشی در رسیدگی به مسائل و مشکلات مردم عامل اصلی محبوبیت شهید آیت‌الله رئیسی بین مردم است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اصفهان، حجت السلام مسعود عالی امروز_ چهارشنبه دوم خرداد_ در آئین بزرگداشت شهادت شهید آیت الله رئیسی و سه شهید گمنام در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان اظهار کرد: دغدغه‌مندی برای خدمت‌گذاری صادقانه به مردم از خصوصیات مهم شهید رئیسی بود.

وی افزود: دولت سیزدهم با الگو از خصوصیت آن شهید اهتمام خاصی به رسیدگی به مسائل و مشکلات مردم دارند.

استاد حوزه و دانشگاه بیان کرد: شهید آیت الله رئیسی و دولت سیزدهم برای خدمت به مردم سر از پا نمی‌شناختند و همه روزهای هفته و حتی روزهای تعطیل و در سفرهای استانی وقت خود را صرف این مهم می‌کردند.

حجت‌الاسلام عالی گفت: خدمت به مردم نوعی عبادت است و هر کسی که به کشور و جامعه خدمت کند محبوب پروردگار متعال و مردم قرار می‌گیرد.

وی تصریح کرد: مهمترین وظیفه مسئول در نظام اسلامی و از جمله ریاست جمهور خدمت گذاری است و مانند یک پدر مهربان باید دغدغه رفع مشکلات مردم را داشته باشد و شهید آیت الله رئیسی و دولت سیزدهم به خوبی به این وظیفه خود عمل کردند.

عالی با اشاره به اینکه پروردگار متعال به پاس زحمات و خدمات شهید رئیسی و همراهان وی در خدمت به مردم سعادت شهادت را نصیبشان کرد، گفت: خداوند در آیات متعدد در قرآن کریم به مقام بالای شهادت تاکید بسیار دارند و آیت الله رئیسی به این سعادت دست یافت.

وی تاکید کرد: مسئولان کشور باید با الگو از روحیه خدمت گذاری شهید آیت الله رئیسی خدمت گذار واقعی مردم و دغدغه اصلی آنان رفع مسائل و مشکلات آحاد مختلف جامعه باشد.

استاد حوزه و دانشگاه تحکیم وحدت بین شیعه و سنی را از نیازهای مهم جامعه اسلامی برشمرد و گفت: شیعه و سنی با هم برادر و برابر هستند در کنار یکدیگر در پیروزی انقلاب اسلامی و پیشبرد اهداف آن نقش مهمی داشتند و باید از هر گونه مصادیق تفرقه آمیز که خواست دشمنان است، پرهیز کرد.

کد خبر 756255

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.