بیانیه اصحاب رسانه استان اصفهان در پی شهادت خادمان ایران

اصحاب رسانه استان اصفهان در پی شهادت خادمان ایران اسلامی بیانیه ای صادر و اعلام کردند: شهید رئیسی مصداق بارز مدیران تربیت یافته در مکتب انقلاب اسلامی بود که مرزی در تلاش و کار و کوشش نمی‌شناخت و آخرین سفر استانی او هم که به شهادت منتهی شد، سندی بر این روحیه بود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، اصحاب رسانه استان اصفهان در پی شهادت رئیس جمهور انقلابی و شهیدمان حضرت آیت الله سیدابراهیم رئیسی و همراهان ایشان بیانیه‌ای صادر کردند. متن بیانیه به شرح زیر است:

بسم رب الشهدا و الصدیقین

وَسَلَامٌ عَلَیْهِ یَوْمَ وُلِدَ وَیَوْمَ یَمُوتُ وَیَوْمَ یُبْعَثُ حَیًّا

در آخرین روز از دهه نورانی کرامت رضوی، شهادت نصیب و روزی مردی از مردان خطه مشهدالرضا و یاران شهیدش شد؛ همانانی که به سمت آسمان پرواز کردند و آسمانی شدند.

خادم ملت، سیدالشهدای خدمت، رئیس جمهور مردمی، پرتلاش و مخلص و همراهان که در مسیر خدمت خالصانه و بی منت، شهادت، این هنر مردان مرد روزگار را در آغوش کشیدند تا در باغ ملکوت اعلای الهی ساکن شوند.

سید ابراهیم عزیز ملت، که در تقوای الهی قرین و هم مسیر امامین انقلاب بود و قلبش برای امام رئوف می‌تپید، خدمت بدون منت و شبانه روزی به مردم شریف ایران اسلامی را پیشه خود ساخته بود.

او مصداق بارز مدیران تربیت یافته در مکتب انقلاب اسلامی بود که مرزی در تلاش و کار و کوشش نمی‌شناخت و آخرین سفر استانی او هم که به شهادت منتهی شد، سندی بر این روحیه بود.

فعالان رسانه‌ای شهر شهیدان این ضایعه سخت و جان‌سوز شهادت گونه رئیس جمهور خادم ملت و همچنین حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، آیت الله آل هاشم امام جمعه تبریز، دکتر رحمتی استاندار آذربایجان غربی، سردار پاسدار سیدمهدی موسوی و دیگر شهدای خدمه و پروازی را به محضر رهبر معظم انقلاب، ملت بزرگ ایران، جامعه رسانه‌ای و خانواده شهدای این سانحه تسلیت گفته از درگاه معبود متعال، علو درجات برای شهدای عزیز و صبر و شکیبایی برای بازماندگان مسئلت می‌نمایند.

کد خبر 756147

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.