الگوگیری از شهید رجایی و شهید رئیسی می‌تواند تحول ایجاد کند

نماینده ولی فقیه در چهارمحال‌وبختیاری گفت: مدیریت اجرایی با الگوگیری از شهید رجایی و شهید رئیسی می‌تواند تحول ایجاد کند.

حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در چهارمحال‌وبختیاری با بیان این‌که آیت‌الله رئیسی شخصیتی با ویژگی‌های بلند معنوی، اخلاقی، اجتماعی و سیاسی بود، اظهار کرد: رفتن چنین شخصیت‌هایی تسلیت دارد و در عین حال که خودشان در مقام بلند نائل می‌شوند و در جوار رحمت الهی، مهمان علی بن موسی الرضا قرار می‌گیرند و راه بسیار روشنی برای مردم می‌گذارند، تبریک دارد، بنابراین من در وهله اول هم تبریک و هم تسلیت می‌گویم.

وی افزود: مرحوم سید ابراهیم رئیسی در دستگاه قضا، بازرسی کشور، آستان قدس رضوی و ریاست جمهوری کارنامه درخشان دارند و توانستند گام‌های بلندی بردارند.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال‌وبختیاری با اشاره به کارنامه درخشان شهید رئیسی تصریح کرد: همواره با روحیه خستگی ناپذیر در میدان خدمت به مردم حضور داشت و امکانات مملکت را برای مردم به کار می‌گرفت.

حجت‌الاسلام نکونام ادامه داد: به سرانجام رساندن پروژه‌های نیمه تمام و احیا کردن سرمایه‌های کشور و ایجاد تولید و اشتغال مواردی ناچیز از خدمات او است.

وی با بیان این‌که مدیریت اجرایی با الگوگیری از شهید رجایی و شهید رئیسی، می‌تواند تحول ایجاد کند، بیان کرد: شهید رئیسی، رجایی دوم است و حتی می‌توان گفت کارنامه درخشان‌تر و روشن‌تری دارند، شهید رجایی در مدت کمی توانستند بدرخشند و شهید رئیسی با وجود فرصت بیشتر و استفاده از همین فرصت، توانستند از خودشان راهی بگذارند که می‌تواند تحولی در مدیریت آینده کشور ایجاد کند.

کد خبر 756088

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.