شهید جمهور، بی‌آلایش در خدمت خلق بود

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: شهید آیت‌الله ابراهیم رئیسی با خوش‌رویی و بدون غرور و تکبر و بی‌آلایش به مردم خدمت می‌کرد.

سیدجلال ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به ویژگی‌های اخلاقی شهید جمهور، آیت‌الله ابراهیم رئیسی اظهار کرد: زمانی که شهید جمهور در آستان قدس فعالیت داشتند دیدار غیرمنتظره‌ای داشتیم و ایشان با خوش‌رویی با مردم صحبت کرد.

وی افزود: سال ۱۴۰۱ که مدتی از رئیس‌جمهور شدن آیت‌الله ابراهیم رئیسی می‌گذشت، برای مراسم هفتم مهر روز آتش‌نشان از رئیس جمهور دعوت کردیم که در مراسم شرکت کنند و امیدی به حضورشان نداشتیم، اما ایشان در جمع آتش‌نشانان حاضر شد و سخنرانی کرد و باورنکردنی بود که رئیس‌جمهور در کنار آتش‌نشانان حاضر شود و از تجهیزات بازدید کرد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران گفت: شهید آیت‌الله ابراهیم رئیسی در زمان فعالیت در آستان قدس رضوی با زمان رئیس جمهوری تفاوتی نداشت، بدون کبر غرور و به مردم خدمت می‌کرد و به معنای واقعی کلمه بی‌آلایش در خدمت خلق بود.

وی با اشاره به امدادرسانی در روز سانحه ادامه داد: فقدان و نبود شهدای خدمت خاطره بسیار تلخ و ناباورانه‌ای است، صبح روز سانحه در میان امدادگران حضور داشتم، کسانی که در راه خدمت به مردم جان خود را فدا می‌کنند، در جمع شهدا قرار می‌گیرند.

ملکی با بیان اینکه در سال‌های اخیر اتفاق‌های مطلوبی در دولت سیزدهم در سازمان آتش‌نشانی رخ داد، اضافه کرد: ایمن‌سازی ساختمان‌های ناایمن یکی از اقدامات مهم است، بعضی از دستگاه‌ها حساسیت لازم در مورد ایمن‌سازی ساختمان‌ها دارند و وزارت بهداشت در مورد ساختمان‌های که کاربری درمانی دارند، برای تمدید مجوز فعالیت باید از آتش‌نشانی تاییدیه دریافت کنند و این موضوع سبب شد اقدامات لازم انجام و تاییدیه ایمنی صادر شود که مورد توجه قرار گرفتن این موضوع در دولت سیزدهم با قوت پیش رفت.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران خاطرنشان کرد: مجموعه شهرداری و دولت ارتباط دوسویه با یکدیگر دارند و تاکنون مشکلات به‌خوبی رفع شده است.

کد خبر 756082

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.