کاهش زمان سفر با احداث تقاطع غیرهمسطح اتصال خیابان صاحب روضات به بهستان

مدیرکل مطالعات و برنامه‌ریزی معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری اصفهان گفت: با احداث تقاطع غیرهمسطح اتصال خیابان صاحب روضات به بهستان، در خیابان‌های نواب‌صفوی ۲۳ درصد، آتشگاه ۱۷ درصد، اشرفی اصفهانی ۲۱ درصد و خیابان جهاد ۱۴ درصد کاهش زمان سفر خواهیم داشت.

محمد پورمیدانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: هدف از احداث تقاطع غیرهمسطح اتصال خیابان صاحب روضات به بهستان تأمین دسترسی برای خروج از محدوده مرکزی شهر است.

وی افزود: این پروژه تنها کریدور برای دسترسی رانندگان خودروهایی است که می‌خواهند به محورهای شمالی و جنوبی محدوده تردد داشته باشند و از این طریق این دسترسی برای آن‌ها تأمین می‌شود.

مدیرکل مطالعات و برنامه‌ریزی معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری اصفهان تصریح کرد: باوجود این کریدور در خیابان‌های نواب‌صفوی ۲۳ درصد، آتشگاه ۱۷ درصد، اشرفی اصفهانی ۲۱ درصد و خیابان جهاد ۱۴ درصد کاهش زمان سفر خواهیم داشت.

پورمیدانی با بیان اینکه در محدوده تقاطع غیرهمسطح اتصال خیابان صاحب روضات به بهستان حدود ۸ درصد کاهش زمان سفر خواهیم داشت، گفت: در معابری همچون نواب صفوی ۱۲ درصد، آتشگاه ۳۰ درصد، اشرفی اصفهانی ۲۱ و خیابان جهاد ۳۵ درصد نیز کاهش حجم ترددها را خواهیم داشت.

وی با اشاره به اینکه این پروژه، ترافیک بزرگراه شهید خرازی که اصلی‌ترین و شلوغ‌ترین بزرگراه شهری اصفهان است را تحت‌الشعاع قرار می‌دهد، ادامه داد: امتداد این پل خیابان صاحب روضات است که بنا به اجرای عملیات کارگاهی خط دو مترو مسدود شده است و طی هماهنگی‌های صورت گرفته، قرار است تا پایان تیر سال جاری این محور آزاد شود و در اختیار شهروندان قرار بگیرد.

کد خبر 755964

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • آشنا IR ۱۰:۵۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۵
    0 0
    به نظر بنده احداث زیر گذر برای چهاراه شیخ صدوق و چهار راه فرایبورگ از نون شب واجب تره، ترافیک در این مسیر خیابان سعادت آباد به خاطر این دو چهار راه خیلی زیاده و وقت مردم خیلی زیاد گرفته میشه وبرای کارمندان موجب تاخیر در محل کار خواهد شد