برپایی ۲۰ موکب توسط شهرداری قم در مراسم تشییع شهدای راه خدمت

شهردار قم از برپایی ۲۰ موکب توسط شهرداری قم در مراسم تشییع شهدای راه خدمت و آماده‌سازی فضای بلوار معنوی پیامبر اعظم (ص) خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قم، سید مرتضی سقائیان نژاد امروز _سه شنبه یکم خرداد_ در حاشیه بازدید میدانی از بلوار پیامبر اعظم (ص) و مسیر تشییع شهدای راه خدمت در قم، ضمن عرض تسلیت شهادت خادم‌الرضا آیت‌الله رئیسی و همراهان اظهار کرد: همه در این راستا وظیفه انجام کار داریم و باید برای تشییع باشکوه این بزرگان تمام امکانات شهر بسیج شود.

وی با بیان اینکه از روز گذشته ستادهای مختلفی در شهرداری قم برای گرامیداشت شهدای والامقام تشکیل و برنامه‌ریزی‌های مختلفی انجام‌شده است، افزود: اقدامات مختلفی برای سیاه‌پوشانی شهر، اطلاع‌رسانی با خودروهای سیار، مزین کردن شهر به تصاویر شهدا انجام‌گرفته است.

شهردار قم با تأکید بر اینکه حدود ۱۶۰ دستگاه اتوبوس و ۱۰۰ دستگاه ون برای بازگشت مردم و شهروندان پیش‌بینی‌شده است، افزود: خدمات ناوگان عمومی در مسیر برگشت به‌صورت رایگان خواهد بود.

سقائیان نژاد از برپایی ۵۰ موکب در بلوار پیامبر اعظم (ص) خبر داد و اضافه کرد: از این تعداد ۲۰ موکب توسط شهرداری قم برپا خواهد شد.

وی با اشاره به تجهیز سرویس‌های بهداشتی و امکانات در اماکن پرتردد گفت: همه وظیفه داریم در میدان باشیم و بسترساز برای کسانی باشیم که در میدان هستند تا مراسمی در شأن این عزیزان در قم انجام شود.

برپایی ۲۰ موکب توسط شهرداری قم در مراسم تشییع شهدای راه خدمت

کد خبر 755882

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.