«عیسی عباس» جایی در سپاهان فصل آینده نخواهد داشت

کارشناسان فوتبال معتقدند عیسی‌عباس آنچنان که باید و شاید در فصل جاری عملکرد مطلوبی نداشته است و به عنوان لژیونر دیگر جایگاهی در سپاهان نخواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سپاهان در نیم‌فصل دوم لیگ ۲۳ برتر دو بازیکن که در پست مهاجم بازی می‌کنند را به تیم خود اضافه کرد، تا بتواند همچنان در جایگاه ویژه‌ای قرار بگیرد، یکی از این بازیکنان عیسی عباس اهل کشور غنا است که به‌صورت قرضی به این تیم اضافه شد، اما با توجه به عملکرد ضعیف وی انتظار می‌رود قرارداد این بازیکن تمدید نشود. این بازیکن در مسابقاتی که تاکنون به میدان رفته، خلق موقعیت نیز نداشته است.

بازیکنی که دست مربی را خالی می‌گذارد

جلال اکبری، کارشناس فوتبال در رابطه با عملکرد نقل‌وانتقالاتی سپاهان به خبرنگار ایمنا می‌گوید: بازیکنی که قرار است به تیم سپاهان اضافه شود باید بازیکن بزرگی هم از لحاظ فنی و هم از لحاظ شخصیتی باشد و با توجه به اینکه سپاهان یک برند است بازیکنان آن نیز باید باکیفیت باشند تا بتوانند به تیم کمک کنند.

وی می‌افزاید: اعتقاد دارم بازیکنانی که در نیم‌فصل به تیم اضافه شده‌اند، نه تنها به تیم کمک نکردند، بلکه بسیاری مواقع دست مربی را خالی گذاشته‌اند و به روند بهبود تیم نیز کمک نکرده‌اند. این بازیکنان در حد تیم سپاهان نبوده‌اند.

کارشناس فوتبال با اشاره به اینکه بودن یا نبودن عیسی عباس به نظر سرمربی بستگی دارد، ادامه داد: تا جایی که می‌دانم باشگاه و مربی از عملکرد فنی این بازیکن راضی نیستند، در واقع وی بازیکنی نیست که فصل آینده هم بتواند به باشگاه کمک کند.

لژیونرهای سپاهان کیفیت گذشته را ندارند

فرهاد بهادرانی، کارشناس فوتبال درباره عملکرد نقل و انتقالاتی باشگاه سپاهان به خبرنگار ایمنا می‌گوید: واضح است که در این فصل بازیکنان خارجی که به تیم سپاهان فصل اضافه شده‌اند کیفیت لازم را ندارند.

وی می‌افزاید: سپاهان همیشه به‌خصوص در سال‌های گذشته بازیکنان خارجی باکیفیتی را به خدمت می‌گرفت که سایر تیم‌ها حسرت داشتن این بازیکنان را داشتند، اما در چند فصل اخیر اینگونه نبوده است.

کارشناس فوتبال با بیان اینکه فکر نکنم عیسی‌عباس در آینده این تیم جایی داشته باشد، زیرا آمار و ارقام وضعیت وی را نشان می‌دهد، ادامه می‌دهد: وقتی که تیمی لژیونر جذب می‌کند، این بازیکن باید توان بالایی از خود نشان دهد و تأثیرگذار باشد، اما عیسی عباس بازی نکرده یا در همان تعداد بازی هم تأثیرگذار نبوده است و ارزش ندارد که سپاهان فصل آینده روی چنین بازیکنانی سرمایه‌گذاری کند.

کد خبر 755751

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.