نگاه شهید رئیسی به مردم نگاه خادمی بود

استاندار همدان گفت: نگاه شهید رئیسی به مردم نگاه خادمی بوده و ایشان در دوره خدمتشان که بسیار هم کوتاه بود، به یک الگوی همیشگی تاریخ تبدیل شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از همدان، علیرضا قاسمی فرزاد _دوشنبه، سی‌ویکم اردیبهشت_ در تجمع مردم همدان به مناسبت شهادت رئیس‌جمهور و جمعی از همراهان، با تأکید بر اینکه شهید رئیسی در عمر خدمتش، خود را وقف مردم کرده بود، اظهار کرد: کسی که می‌توان گفت در دستگاه قضائی می‌توانست بدون کمترین مسئله کار کند، آبروی خویش را کف دست خود قرار داد و جز خدمتگزاری برای مردم کاری نکرد.

وی ادامه داد: ایشان همواره به مسئولین نظام برای فراهم کردن آسایش و راحتی مردم تاکید داشتند.

استاندار همدان افزود: شهید رئیسی در طول سال‌های خدمت نگران مردم بودند و در سال ۱۴۰۰ که دولت تحویل ایشان شد، پُر از مشکلات مختلف بوده و با تمامی این مشکلات به ایشان تحویل داده شد، اما ایشان با صبر و حوصله یکی پس از دیگری بی‌هیچ گلایه‌ای مشکلات را حل کردند.

قاسمی فرزاد اضافه کرد: شهید رئیسی برای پروژه انتقال آب تالوار به همدان خیلی تلاش کردند، همچنین زمانی که خدمت ایشان رسیده و مشکل آب مردم را با ایشان مطرح کردم و از ایشان تقاضا کردم که لطف کنید با عنایت رسیدگی کنید، ایشان فرمودند لطف و عنایت نداریم، این وظیفه ما است و ما خدمتگزار مردم هستیم.

وی خاطرنشان کرد: نگاه ایشان به مردم نگاه خادمی بوده و ایشان در دوره خدمتشان که بسیار هم کوتاه بود، به یک الگوی همیشگی تاریخ تبدیل شدند و در شب ولادت امام رضا (ع) به شهادت رسیدند و همین موضوع می‌تواند نشانه این باشد که شهید رئیسی عاشق اهل بیت (ع) بودند.

استاندار همدان تصریح کرد: ایشان روحی بزرگ برای خدمت‌رسانی داشتند و در روز گذشته این روح بزرگ در کالبد خاکی نتوانست دوام بیاورد و دعوت حق را لبیک گفت؛ ایشان شبانه روز همه تلاش خودشان را کردند و در راه مقاومت همه تلاش خود را کردند.

کد خبر 755739

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.