شهید آیت‌الله رئیسی یک رئیس‌جمهور مردمی بود

استاندار اصفهان با بیان اینکه شهید رئیسی یک رئیس‌جمهور مردمی بود که همیشه جانب مردم جامعه را می‌گرفت و مردم نیز ایشان را می‌شناختند، گفت: شهید آیت الله رئیسی برای ما فقط رئیس‌جمهور نبود، بلکه ایشان برای ما یک استاد بود و مانند نوری در دل ما می‌درخشید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سیدرضا مرتضوی شامگاه دوشنبه_سی‌ویکم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران ضمن تسلیت به مناسبت شهادت آیت الله سید ابراهیم رئیسی و همراهان ایشان به محضر حضرت بقیه الله، رهبر معظم انقلاب و ملت ایران اظهار کرد: مردم ایران یک رابطه عاطفی با رئیس جمهور شهید بزرگوار داشتند.

وی افزود: از خصوصیات شهید آیت الله رئیسی نگاه محبت‌آمیز ایشان به مردم بود و مردم نیز با این شهید بزرگوار رابطه عاطفی برقرار می‌کردند؛ شهید رئیسی یک رئیس جمهور مردمی بود که همیشه جانب مردم جامعه را می‌گرفت و مردم نیز ایشان را می‌شناختند.

استاندار اصفهان خاطرنشان کرد: ما نیز همین رابطه عاطفی با ایشان داشتیم؛ شهید آیت الله رئیسی برای ما فقط رئیس جمهور نبود، بلکه ایشان برای ما یک استاد بود و مانند نوری در دل ما می‌درخشید؛ وقتی خبر شهادت ایشان به ما رسید حزن و اندوه شدیدی سراسر وجود ما را گرفت و بر خدا پناه بردیم و دعا کردیم که خداوند به ما صبر دهد تا بتوانیم این داغ سنگین را تحمل کنیم.

کد خبر 755727

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.