هدیه ۷٠٠٠ فضای آموزشی و پرورشی شهید خدمت در خاطر  دانش‌آموزان ایران ماندگار است

رئیس سازمان نوسازی مدارس، با اشاره به شهادت رئیس‌جمهور گفت: بار این غم بر خانواده بزرگ مدرسه ساز ایران بسی سنگین‌تر خواهد بود، چون یک یار و یاور صمیمی و دلسوز را از دست داده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت آموزش و پرورش، حمیدرضا خان محمدی، در پیامی شهادت آیت‌الله سیّدابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور اسلامی ایران، امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه، آیت‌الله آل‌هاشم نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان شرقی، مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی و همراهان گرامی ایشان در سانحه هوایی را تسلیت گفت.

متن پیام تسلیت رئیس سازمان نوسازی مدارس کشور به این شرح است:

بسم الله الرّحمن الرّحیم

انا لله و انا الیه راجعون

خبر درگذشتِ شهادت گونه‌ی عالم مجاهد، خادم ملت ایران، خادم الرضا حضرت آیت الله رئیسی، رئیس جمهور مردمی و محبوب ملت ایران و همراهان گرامی ایشان که در اثنای خدمت صادقانه و مجاهدانه به ملت شرف ایران اتفاق افتاد، بسیار تلخ و دردناک بوده است.

این خدمتگزار صمیمی و مخلص در همه عرصه‌ها پیشگام و با انرژی مضاعف و تلاش شبانه روزی در راه اعتلا و پیشرفت کشور جز خدمت به مردم بزرگ ایران سر از پا نمی‌شناخت.

بار این غم بر خانواده بزرگ مدرسه ساز ایران بسی سنگین‌تر خواهد بود، چون یک یار و یاور صمیمی و دلسوز را از دست داده است.

هدیه قریب به ۷ هزار فضای آموزشی و پرورشی در قالب بیش از ۳۱ هزار کلاس درس در مدت کوتاه عمر بابرکت ایشان در رأس دولت انقلابی و مردمی سیزدهم به فرزندان ایران عزیز اتفاق ماندگار در ذهن و خاطر آینده سازان این مرز و بوم خواهد بود.

عروج حجت الاسلام آل هاشم امام جمعه محبوب و معتبر تبریز، جناب آقای امیر عبداللهیان وزیر خارجه‌ی مجاهد و فعال، جناب آقای مالک رحمتی استاندار انقلابی و متدین آذربایجان شرقی و گروه پروازی و دیگر همراهان نیز بر حجم این درد افزوده است که برای همه این عزیزان علو درجات و همنشینی اولیا الله مسئلت داریم.

ضمن تسلیت شهادت یار و یاور نهضت مدرسه سازی ایران رئیس جمهور جهادی مردمی حضرت آیت الله رئیسی و همراهانش به محضر امام عصر (عج)، رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی، اعضای هیأت دولت، ملت شریف ایران و تسلیت مضاعف به خانواده بزرگ مدرسه سازی ایران، از همه مدیران گرانقدر در سراسر کشور انتظار داریم طبق فرمایش مقام عظمای ولایت کلیه امور بالاخص نهضت مدرسه سازی، بدون هیچ‌گونه وقفه و خللی پیگیری شود. همچنین ضمن تلاش بر تبیین مجاهدت‌ها و خدمات خالصانه آن عارف آسمانی، همسو با ستاد برگزاری گرامیداشت آن شهید بزرگوار از هیچ‌گونه خدمت و همراهی دریغ نشود.

به معلمان، دانش آموزان و والدین عزیز و قدرشناس ایران اطمینان می‌دهیم مسیر پر افتخار و خدمت مدرسه سازی با تاسی به روحیه خستگی ناپذیر آن عالم فرزانه و خادم ملت و یار وفادار رهبری ادامه خواهد داشت و با استعانت از خدای متعال و همراهی مردم بزرگوار مسیر روشن با الگوی مدیریت جهادی رئیس جمهور در نهضت مدرسه سازی ایران بیش از پیش استمرار خواهد یافت.

کد خبر 755621

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.