رئیس دولت چهاردهم باید در مسیر شهید آیت‌الله رئیسی گام بردارد

نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: امید است در ادامه مسیر ایشان کسانی که به عنوان سکاندار قوه مجریه انتخاب می‌شوند، همین مسیر را ادامه دهند؛ هرچند با توجه به عملکرد شهید رئیسی به‌طور قطع رؤسای جمهور بعدی مجبور خواهند بود در همین مسیر گام بردارند.

حجت‌الاسلام محمدتقی نقدعلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با بیان اینکه فاجعه و حادثه غم‌باری برای ملت ایران رخ داده است، اظهار کرد: رئیس‌جمهور خدمت‌گزاری را از دست دادیم که در سابقه زعمای جمهور از نمونه‌های کم‌نظیر بود و کم‌کاری‌هایی که در گذشته‌ها در عرصه‌های مختلف انرژی، گاز، آب و کمبودهای عرصه بهداشت و درمان اتفاق افتاده بود، همچنین مسائل اساسی و پایه کشور که مورد غفلت واقع شده بود را جبران کرد.

وی افزود: آیت‌الله رئیسی در همه عرصه‌های خدمت‌گزاری چه زمانی که در ابتدای خدمت در ارکان میانی قوه قضائیه بود و چه زمانی که خدمت‌گزار آستان قدس رضوی و خادم الرضا بود، آثار زیادی را از خود به جای گذاشت؛ ایشان توانست سبک مدیریت در آستان قدس را تییر دهد و در قوه قضائیه بسیاری از کانون‌های فساد را کشف و ضبط کرد. وی در این دوره کوتاه ریاست‌جمهوری مدلی از خدمت، کار میدانی و جهادی را به دور از حواشی ارائه داد و بدون اینکه به نامهربانی‌ها و نیش و کنایه‌ها حساسیت نشان دهد، شبانه‌روز خدمت کرد.

نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: شهید رئیسی مدل مدیریت پشت میزی را به مدیریت میدانی تغییر داد و شهادت به‌راستی سزاوار ایشان بود که اینگونه در راه خدمت عروج کرد، همچنان که قرآن کریم می‌فرماید اگر مرگ کسی که مهاجر علی الله است و از خانه خارج شود، فرا برسد اجر او با خداوند متعال است.

وی ابراز کرد: امید است در ادامه مسیر ایشان کسانی که به عنوان سکاندار قوه مجریه انتخاب می‌شوند، همین مسیر را ادامه دهند؛ هرچند با توجه به عملکرد شهید رئیسی به‌طور قطع رؤسای جمهور بعدی مجبور خواهند بود در همین مسیر گام بردارند.

خدمات شهید امیرعبداللهیان در محور مقاومت غیرقابل کتمان است

حجت‌الاسلام نقدعلی با اشاره به خدمات شهید امیرعبداللهیان نیز گفت: خدمات شهید امیرعبداللهیان در محور مقاومت غیرقابل کتمان است؛ امیر جهادی ما در ماه‌های اخیر برای هم‌افزایی جبهه مقاومت علیه رژیم صهیونیستی سر از پا نمی‌شناخت و با سفرها و دیپلماسی مکرر با کشورهای منطقه نقش بی‌بدیلی را در حمایت از جبهه مقاومت از خود به جای گذاشت.

وی تاکید کرد: به یاد داریم شهید امیرعبداللهیان در مدت وزارت خود چه کرد؛ در سازمان ملل صحبت کرد و قدرت ایالات متحده را به چالش کشاند، به‌طوری که در طول دوران امپراتوری‌های ایران سابقه نداشته است کسی ابرقدرت‌ها را در خانه خود به چالش بکشد، به یاد داریم که در آن زمان رسانه‌های ایالت متحده مقابل نطق کوبنده ایشان چه گفتند؛ همه اینها مزایایی بود که در این وزیر جهادی جمع شده بود و در آخر مسیر خدمت به لقاءالله پیوست که اجر او با شهدا و امام شهیدان است.

کد خبر 755565

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.