خدمات ارزنده شهید رئیسی خاطرات شهید رجایی را برای ما زنده کرد

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه خدمات ارزنده شهید آیت‌الله رئیسی بار دیگر خاطرات شهید رجایی را برای ما زنده کرد، گفت: شخصیت این شهید عزیز در کسوت قضاوت و خدمتگزاری در آستان قدس و ریاست‌جمهوری شأن لازمی را به این جایگاه‌ها داد.

محمدصالح جوکار در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، ضمن عرض تسلیت شهادت آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی و همراهان ایشان اظهار کرد: شهادت جان‌سوز آیت‌الله رئیسی و امیرعبداللهیان و سایر همراهان ایشان واقعه دردناکی بود که در یک سفر کاری و در نتیجه خدمت به مردم رخ داد.

وی افزود: فقدان این عزیزان ضایعه جبران‌ناپذیری برای نظام است و آن را درک می‌کنیم؛ شهید رئیسی خدمتگزار واقعی و صدیق مردم بود، روحیه مردم‌داری و خدمت به مردم در ایشان موج می‌زد و در میدان عمل برای هر نوع خدمتی حضور داشت و نمونه بود.

رئیس کمیسیون امور داخلی کشور مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: خدمات ارزنده این عزیز بار دیگر خاطرات شهید رجایی را برای ما زنده کرد؛ ایشان شخصیتی اثرگذار، پرتلاش و معنوی بود و با نگاهی که به شهید مقاومت حاج قاسم سلیمانی داشت در تاریخ انقلاب اسلامی ماندگار شد و برکات خدمات این شهید عزیز برای وحدت و همدلی ملت ایران و در راستای تعالی کشور مؤثر خواهد بود.

وی یادآور شد: شخصیت این شهید عزیز در کسوت قضاوت و خدمتگزاری در آستان قدس و ریاست جمهوری شأن لازمی را به این جایگاه‌ها داد؛ ایشان شخصیتی خستگی‌ناپذیر داشت و به‌دلیل رأفت و مهربانی همواره دغدغه مردم و رفع مشکلات آن‌ها را داشت و درد مردم را می‌فهمید و در مسیر رفع این آلام حرکت می‌کرد.

جوکار تاکید کرد: شهید امیرعبداللهیان نیز شخصیت بی‌نظیری بود و خدمات خوبی را در طول سه سال خدمت خود در حوزه روابط خارجی و داخلی، عمق بخشیدن به تعامل بین کشورهای همسایه و عزت بخشیدن به ملت ایران خدمات مؤثری بر جای گذاشت.

وی با بیان اینکه شهید امیرعبداللهیان در بین مسئولان و مدیران عزم ملی و روحیه جهادی ایجاد می‌کرد و این تنها گوشه‌ای از اقدامات شایسته این بزرگوار است، خاطر نشان کرد: امیدواریم بتوانیم در آینده مسیر این شهدای عزیز را ادامه دهیم، همچنین همه مدیران بتوانند خدمات ارزنده‌ای برای کشور و ملت ایران ارائه دهند.

کد خبر 755537

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.