تعمیرگاه لوازم خانگی در پردیس | تعمیر در محل با 40% تخفیف
تعمیرات لوازم خانگی در پردیس

مجموعه پردیس سرویس با بیش از 15 سال تجربه و با داشتن تعمیرکارانی ماهر و متخصص، آماده هرگونه خدمات رسانی به همشهریان گرامی است.

تعمیر در محل شما و ارائه کارانتی 12 ماهه از خدمات ویژه این مرکز است. اگر قصد دریافت مشاوره تخصصی و رایگان با کارشناسان این مجموعه رو دارید، هم اکنون تماس بگیرید.

شماره های تماس تعمیرگاه

021-76486367

09123112938

پردیس سرویس چه خدماتی به مشتریان ارائه میدهد؟

تعمیرگاه لوازم خانگی پردیس سرویس شامل موارد زیر است:

تعمیرات در محل شما

اگر هریک از لوازم خانگی شما با مشکلی مواجه شده است، نیاز به جا به جا کردن آن نیست. زیرا تعمیرکاران مجموعه با حضور در محل شما مشکلات دستگاه را برطرف خواهند نمود.

تعمیرکارانی ماهر

متخصصین و تکنسین های مجموعه از با تجربه ترین و باسابقه ترین ها در شهر پردیس هستند و در سریع ترین زمان ممکن مشکل دستگاه شما را برطرف میکنند.

ضمانت تعمیرات به مدت 1 سال

گارانتی و ضمانت نامه رسمی پس از اتمام تعمیرات به کاربران از جانب تعمیرکار تقدیم میگردد.

مشاوره رایگان دریافت کنید

پیش از آنکه اقدام به درخواست تعمیرکار کنید، بهتر است ابتدا با استفاده از مشاوره تخصصی و کاملا رایگان مشکلات دستگاه را با مشاورین مجموعه پردیس سرویس در میان بگذارید.

کدام یک از لوازم خانگی در پردیس سرویس تعمیر می‌شوند؟

در این مجموعه، انواع لوازم خانگی مانند یخچال فریزر و ساید بای ساید، ماشین های لباسشوی و ظرفشویی، انواع مایکروفر و ... تعمیر و عیب یابی می‌شود. در ادامه به بررسی دقیق تر هریک از خدمات خواهیم پرداخت.

تعمیرات یخچال در پردیس

هر نوع یخچالی که دارید، از هر برندی مانند ال جی، سامسونگ، بوش، دوو، و .... میتوانید تعمیر آن را به تعمیرگاه پردیس سرویس بسپارید. تعمیرات یخچال با توجه به پیچیدگی هایی که دارد ممکن است برای بسیاری از افراد چالش برانگیز باشد اما تعمیرکاران مجموعه با توجه به تجربه خود میتوانند در سریعترین زمان مشکل را برطرف نمایند.

برای مشاهده هزینه تعمیرات و سایر خدمات وارد لینک زیر شوید:

https://pardisservice.com/refrigerator-repair/

تعمیرات ماشین لباسشویی در پردیس

عیب یابی و رفع ایرادات تمامی مدل های ماشین لباسشویی از دوقلو و بشکه ای گرفته تا مدل های تمام اتومات و ... از برند های معتبر تا معمولی را میتوانید به پردیس سرویس بسپارید. برای کسب اطلاعات جامع و کامل میتوانید وارد لینک زیر شوید:

https://pardisservice.com/washing-machine-repair/

تعمیر ماشین ظرفشویی در پردیس

به مانند یخچال و لباسشویی، ماشین ظرفشویی نیز پیچیدگی های خود را دارد و بهتر است از تعمیرات خودسرانه پرهیز شود. به همین منظور، مجموعه پردیس سرویس خدمات تعمیر ماشین ظرفشویی را نیز در محل انجام میدهد.

کلیه خدمات بالا را میتوانید با ضمانت 12 ماهه دریافت نمایید. بنابراین در صورت تمایل میتوانید هم اکنون با پردیس سرویس تماس حاصل فرمایید.

کد خبر 755499

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.