منش آیت‌الله رئیسی یاد قصه‌های راستین  امام علی(ع) را زنده می‌کرد

استاندار گلستان گفت: زمانی که منش آیت‌الله رئیسی را در رفتار با کودکان و با مردم می‌دیدم، یاد قصه‌های راستین امام علی‌بن ابی‌طالب(ع) می‌افتادم؛ در آینده اسرار زیادی از زندگی ایشان بیان خواهد شد که چراغ راه همه ما خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از گلستان و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری گلستان، علی محمد زنگانه امروز _دوشنبه سی‌ویکم اردیبهشت_ در پی اعلام خبر جان‌گداز شهادت رئیس‌جمهور در سیمای مرکز استان حاضر شد و در گفت‌وگویی اظهار کرد: در این مدت ما نکات ارزشمند را در این شخصیت ولایی ایشان دیدیم و در حقیقت کسی که می‌خواست به مقام شهادت برسد، باید قبل از آن شهید باشد و ما این را در آیت‌الله رئیسی می‌دیدیم.

وی افزود: شهدا در مسیر زندگی رنگ و بوی دیگری دارند و به خدا پیوسته هستند و ما در گفتار، منش و رفتارشان اخلاص را می‌دیدیم.

استاندار گلستان یادآور شد: وقتی منش ایشان را در رفتار با کودکان و با مردم می‌دیدم، یاد قصه‌های راستین امام علی‌بن ابی‌طالب (ع) می‌افتادم؛ در آینده اسرار زیادی از زندگی ایشان بیان خواهد شد که چراغ راه همه ما خواهد بود.

زنگانه گفت: ایشان در سفر به مراوه‌تپه تاکید داشتند که بین مردم حاضر شوند و شهید موسوی، محافظ رئیس‌جمهور از من خواستند که کمک کنیم که اوضاع مدیریت شود، اما ایشان در نهایت در ۱۰۰ متری محل سخنرانی بین مردم حاضر شدند و هیچ‌کس نتوانست ایشان را نگه دارد.

وی ادامه داد: ایشان همیشه تاکید داشتند به مردم خدمت کنید و کلمه خدمت به مردم هیچ‌گاه از کلامشان جدا نمی‌شد.

استاندار گلستان خاطرنشان کرد: ایشان تواضع بسیار عجیبی نسبت به مردم داشتند و گاهی نیروهای محافظ که می‌خواستند وظیفه خود را انجام دهند، بسیار متواضعانه اصرار داشتند که به مردم اجازه دهید که وارد شوند.

وی تاکید کرد: عشق به ولایت و در مسیر ولایت بودن از شئون عاقبت‌به‌خیری است و ایشان به‌طور کامل در مسیر خدمت و ولایت بودند.

زنگانه اظهار کرد: در سبک مدیریتی، من قاطعیت را در ایشان دیدم، اما هیچ عصبانیتی ندیدم، همیشه مطالبه‌گری می‌کردند، اما مراعات افراد را می‌کردند و بسیار قلب مهربانی داشتند.

وی گفت: ایشان همیشه تاکید داشتند حتی اگر مدیری قرار است تغییر کند، عزت او باید حفظ شود.

استاندار گلستان تصریح کرد: تاکید ایشان همیشه این بود که در مسائل مردم را اقناع کنید و به مردم آگاهی دهید.

وی گفت: من هر بار ایشان را می‌دیدم، یاد شهید بهشتی می‌افتادم؛ تلاش ایشان برای خدمت به مردم وصف‌نشدنی بود.

کد خبر 755387

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.