رئیس‌جمهور در دفاع از حقانیت تفکر مردمی خود مظلوم بود/ مردم و سیاستمداران او را نشناختند

رئیس کمیسیون ویژه آب و مناطق کم‌برخوردار شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: آیت‌الله رئیسی در دفاع از حقانیت تفکر مردمی و دین‌مدارانه خود، مظلوم بود، حتی مردم و سیاستمداران او را نشناختند.

مجید نادرالاصلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به حادثه سقوط بالگرد در منطقه طویل آذربایجان شرقی که در نتیجه آن آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور کشورمان، آیت‌الله آل‌هاشم امام جمعه تبریز، استاندار تبریز، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه و جمعی دیگر از همراهان رئیس‌جمهور به شهادت رسیدند، اظهار کرد: در کمال ناباوری شخصیتی از نظام جمهوری اسلامی گرفته شد که در تلاش جهادی، مردم‌مداری، تدین و ایمان، پایبندی به مبانی اعتقادی، ولایت‌مداری، ساده‌زیستی و زیست مردمی، با مردم و در مردم بودن شاخص بود.

وی با اشاره اینکه سخن گفتن درباره چنین شخصیت‌هایی مصداق آیه شریفه «وَ مَن یَخرُج مِن بَیتِهِ مُهاجِرًا اِلَی الله ثُمَّ یُدرِکهُ المَوت فَقَد وَقَعَ اَجرُهُ عَلَی الله» است، افزود: همواره در تلاش‌ها و کارهای توان‌فرسایی که داشت، در دیدارها و جلسات و در همه مسئولیت‌ها از هیچ کوششی دریغ نکرد.

رئیس کمیسیون آب و مناطق کم‌برخوردار شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: دیدار با مردم و جوامع نخبگانی، راه‌اندازی شوراهای متروک و تعطیل که مسئولیت آن با رئیس‌جمهور بوده است تا هماهنگی و هم‌افزایی با همه جوامع درون نظام، او را در کار درخشان کرده بود.

نادرالاصلی یادآور شد: نظام مقدس جمهوری اسلامی آیت‌الله رئیسی را نشناخت؛ وی در دفاع از عملکرد خود و ظرفیت و توان فوق‌العاده خود، مظلوم بود و معتقدم خستگی را خسته کرد.

وی ادامه داد: کسی نتوانست آیت‌الله رئیسی را خسته ببیند و پس از هر سفر بدون وقفه به برنامه دیگری می‌رفت، بسیار زمان می‌برد تا بار دیگر چنین عنصر مهم و تأثیرگذار را در رأس قوه مجریه کشورمان داشته باشیم.

رئیس کمیسیون آب و مناطق کم برخوردار گفت: فقدان این بزرگ‌مرد و دیگر بزرگ‌مردان همچون آیت‌الله آل هاشم که او هم شخصیتی مردمی بود و آرزوی شهادت داشت را تسلیت می‌گویم، بر اساس سخن شهید سلیمانی که باید «شهید باشی تا شهید بشوی»، آیت‌الله رئیسی شهیدگونه زندگی کرد.

وی تصریح کرد: خادم‌الرضا، خادم ملت و امت، یار وفادار رهبری و ولایت، روحانی دین‌مدار و شجاع در تدین، عاشق خدمت به محرومان، بی‌ادعاترین مرد خدمت، سخت‌کوش‌ترین مجاهد و خستگی‌ناپذیرترین در تلاش و کار در راه خدمت به پیشگاه خداوند، مرگ را در آغوش گرفت و به معشوق خود پیوست.

نادرالاصلی یادآور شد: ایشان هم شهید زیست، هم شهید شد و در نهایت به شهدا پیوست و به آن‌ها که عاشق بی‌ادعای خدمت به دنیا و آخرت مردم هستند، درس استقامت در راه خدا داد.

کد خبر 755373

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.