رسانه‌ها در جنگ  روانی دشمن در خط مقدم مقابله هستند

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان گفت: دشمنان انقلاب و نظام جنگ روانی سنگینی را علیه اسلام، انقلاب و نظام آغاز کرده‌اند؛ به همین خاطر رسانه‌ها در خط مقدم مقابله قرار دارند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از زنجان، سردار جهانبخش کرمی امروز_ یکشنبه سی اردیبهشت- در همایش مدار امید اظهار کرد: دشمنان انقلاب و نظام جنگ روانی سنگینی را علیه اسلام، انقلاب و نظام آغاز کرده‌اند، به همین خاطر رسانه‌ها در خط مقدم مقابله قرار دارند.

وی با بیان اینکه زمانی رزمندگان در جبهه‌ها از خاک کشور دفاع کردند، افزود: امروز خبرنگاران در زمینه دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی در جبهه فرهنگ، اطلاع‌رسانی و آگاهی بخشی در جامعه فعالیت می‌کنند.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با بیان اینکه عملیات بیت‌المقدس در چهار مرحله انجام شد، تصریح کرد: رزمندگان سپاه و بسیج استان زنجان در این عملیات نقش ویژه‌ای داشتند و به عنوان خط شکنان این عملیات بودند و بیش از ۱۵۰ نفر شهید تقدیم انقلاب کردند.

سردار کرمی عملیات بیت‌المقدس را یک عملیات غرورآفرین دانست و تصریح کرد: آزادسازی خرمشهر مطالبه مردم از رزمندگان بود که به لطف خدا و رهنمودهای حضرت امام (ره) این کار شدنی شد.

وی با بیان اینکه نگه داشتن خرمشهر از نظر استراتژیک برای رژیم بعث عراق و صدام بسیار حائز اهمیت بود، خاطرنشان کرد: ۶۰ هزار نیروی زبده عراقی خرمشهر را از چهار طرف محاصره کرده بودند و نفوذ به آن محل بسیار سخت بود ولی رزمندگان جان بر کف ایرانی با توکل به خدا و ایمان قلبی توانستند خرمشهر را آزاد کنند که حضرت امام (ره) در جمله معروف خود فرمودند خرمشهر را خدا آزاد کرد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه زنجان نیز با اشاره به اینکه مطالبه‌گری و پرسیدن سوال از وظایف رسانه‌هاست، خاطرنشان کرد: مطبوعات و رسانه رکن چهارم دموکراسی بوده و رسانه‌ها باید در انتشار اخبار دقت و تمرکز کافی را داشته باشند.

حجت‌الاسلام حسن بیگدلی با بیان اینکه روابط عمومی و شگل‌گیری آن منحصر به امروز و اکنون نیست، افزود: طبق دستورها و منابع دینی و روایی، ارتباط در اجتماع امری لازم و ضروری بوده چون بشر اجتماعی آفریده شده است.

کد خبر 755035

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.