بسته جدید تشویقی ساخت‌وساز در شورای شهر اصفهان تصویب شد

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان از تصویب بسته جدید تشویقی ساخت‌وساز خبر داد و گفت: این بسته از زمان تصویب تا پایان شهریور ۱۴۰۳ با بندهای متنوع و قابل قبولی ارائه خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، علی صالحی امروز _یکشنبه سی‌ام اردیبهشت_ در گفت‌وگوی خبری با اشاره به مصوبات جلسه امروز شورا و تصویب بسته تشویقی ساخت‌وساز اظهار کرد: این بسته از زمان تصویب تا پایان شهریور با بندهای متنوع و قابل قبولی ارائه خواهد شد که با توجه به شرایط اقتصادی کشور گزینه بسیار خوبی برای سرمایه‌گذاری و مشارکت مردم در حوزه تولید مسکن خواهد بود.

وی افزود: در این بسته تا ۳۵ درصد تخفیف بابت صدور پروانه نقدی و تا ۱۰۰ درصد امکان تهاتر و استفاده از شرایط تخفیف نقدی وجود دارد که هر کدام شرایط و ضوابط خاص خود را دارد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: شهروندان پس از نهایی شدن مصوبه شهروندان می‌توانند با مراجعه به شهرداری از تخفیف، تقسیط یا تهاتر در حوزه تراکم و پروانه ساختمانی بهره ببرند.

صالحی با اشاره به اهمیت بررسی این بسته تشویقی افزود: یک فوریت این موضوع هفته گذشته مورد موافقت قرار گرفت و پس از بررسی یک هفته‌ای، امروز به تصویب شورای اسلامی شهر رسید تا هرچه زودتر شاهد اجرا شدن آن باشیم.

وی بیان کرد: امروز همچنین یک توافقنامه ملکی مربوط به طرح عمرانی ادامه خیابان شهید احمدی بررسی شد که این لایحه با توجه به نظر اعضا به کمیسیون تخصصی برگشت تا کارشناسی‌های لازم صورت گیرد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر اصفهان ادامه داد: همچنین توافقنامه ملکی در طرح احداث روزبازار و ساماندهی بازار محلی حصه در منطقه ۱۴ بررسی شد و به اتفاق آرا به تصویب رسید.

وی گفت: امروز به مناسبت دهه کرامت خادم‌یاران رضوی در صحن علنی شورای اسلامی شهر حضور پیدا کردند و گزارشی در خصوص برنامه‌های این دهه ارائه دادند.

صالحی با بیان اینکه نطق‌ها و تذکرهای امروز معطوف به‌ویژه برنامه‌های محلی و شهری دهه کرامت بود، گفت: بیش از ۶۰۰ برنامه به همین مناسبت در جای جای شهر در حال برگزاری است که مورد تجلیل همکاران شورا قرار گرفت.

وی بیان کرد: اتفاق مهم دیگر این روزهای شهر، بازگشایی کارخانه ریسباف و آغاز عملیات مرمت برای تبدیل به موزه بزرگ اصفهان است که در صحن امروز شورا همکاران به همدلی و هم‌افزایی پیرامون این اتفاق اشاره کردند.

کد خبر 754962

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.