مشکلات چند ساله مناطق کم‌برخوردار اصفهان رفع می‌شود

رئیس کمیسیون ویژه آب و مناطق کم‌برخوردار شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: برای مواردی که سال‌های زیادی در بعضی محلات کم‌برخوردار معطل مانده بود، توانستیم بودجه تعیین و کار احداث و عمرانی را در این زمینه آغاز کنیم که امیدواریم تا پایان سال ۱۴۰۳ اتفاقات خوبی در مناطق هدف بیفتد.

مجید نادرالاصلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: مسئله مناطق کم‌برخوردار یکی از ابرپروژه‌های دوره ششم مدیریت شهری اصفهان است و در تمام مناطق پانزده‌گانه شهرداری این کلان‌شهر موضوع رسیدگی به مناطق کمتربرخوردار یا محروم مورد توجه قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه مدیریت شهری بودجه و ردیف‌های خاصی را با ملاحظه و مطالعه مجموعه مشکلات، کمبودها و نارسایی‌ها در مناطق هدف همچون سال‌های ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ در سال ۱۴۰۳ توزیع کرده است، افزود: حدود ۸۰۰ میلیارد تومان به‌صورت مستقیم برای رفع مشکلاتی از جمله مسائل گلوگاهی و محیط‌های ورزشی و عمومی که مورد نیاز این مناطق بوده، در نظر گرفته شده است و اتفاقات خوبی در دو سال گذشته رقم خورد.

رئیس کمیسیون ویژه آب و مناطق کم‌برخوردار شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه با حفظ ردیف‌های قبلی، بودجه مناطق محروم در سال جاری نیز تسری داده شد، گفت: این اقدام توانسته بسیاری از معضلات این محلات را رفع کند که توسعه مکان‌های ورزشی، توجه به مسائل اجتماعی، فرهنگسراها و کارهای فرهنگی و زیرساختی همچون آسفالت و رسیدگی به محله‌هایی که آسیب‎‌های خاصی را داشته است، از جمله اقدامات انجام شده است.

نادرالاصلی تصریح کرد: برای مواردی که سال‌های زیادی در بعضی محلات کم‌برخوردار معطل مانده بود، توانستیم بودجه تعیین و کار احداث و عمرانی را در این زمینه آغاز کنیم که امیدواریم تا پایان سال ۱۴۰۳ اتفاقات خوبی در مناطق هدف بیفتد.

وی خاطرنشان کرد: در جنوب شهر اصفهان که بیشتر دارای مناطق مرفه است، همچنان محله‌های کم‌برخوردار نیز وجود دارد، همان‌طور که در مناطق شمالی شهر و مناطق مرکزی نیز شاهد آن هستیم، در نتیجه اعتبارات به‌صورت متعادل و منصفانه در سطح شهر اصفهان توزیع می‌شود.

رئیس کمیسیون ویژه آب و مناطق کم‌برخوردار شورای اسلامی شهر اصفهان تاکید کرد: در مجموع برای تمام مناطق شهری اصفهان اقدامات و برنامه‌ها اجرا شده است.

کد خبر 754879

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 2
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • گلی IR ۰۸:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۴
    0 0
    چچهاریالی میشه ساکن شهرابریشم اصفهان میشم .با اینکه شهرابریشم نزدیک اصفهان ولی متاسفانه امکانات خوبی نداره .هنوزفاضلاب کشی نشده و موقع تخلیه فاضلاب بوی بدی تمام کوچه و خونه هارا میگیره .برام عجیب که چرا شهرابریشم هیچوقت پیشرفت نمیکنه بچه هام که بودیم وقتی از طرف مدرسه مارا به اردوگاه می‌بردند شهر ابریشم همینطوری بود فکر میکنم فقط اردوگاه کمی تغییر کرده و به تازگی قسمتی از پیاده رو را سنگ فرش کردند .کوچه های شهر ابریشم خیلی تاریک .لامپ های کوچه ۸۴ نیمی شون سوخته اند و چندتایی از آنها هم خورشیدی با نور کم هستند .توکوچه ما باغ خیلی هست و با این تاریکی ما اصلا امنیت نداریم .یه مشکل دیگه هم که داره اینکه هردفعه که یه تصادف سر تقاطع ها میشه، راهور یا حالا. هرکسی که مسئول میاد سر تقاطع ها را میبنده یا سر چهار راه ها را .ما که داخل کوچه ۸۴ مبشبنیم باید بریم از اون کله دور بزنیم بیایم .آخه هرجا که تصادف شد باید یه فکر عاقلانه کرد نه اینکه سر تقاطع رابست و خیابون ها را شلوغتر کرد .به نظرم شهردار ابریشم برای شهرابریشم کار زیادی انجام نمیده .چون پیشرفت نداره .
  • مهدی IR ۱۳:۱۴ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۴
    0 0
    ولله ما تو خرم آباد بهترین محله هامون مثل کم برخوردار اصفهانه میشه یه کمی کمی هم به این بی برخوردار خرم آباد و الیگودرز و درود و ازنا و پلدخترنگاه بشه