از کار فرهنگی در مسجد تا تاسیس یک شهرک صنعتی

مدیرعامل شهرک صنعتی سدید گفت: با تجربه‌ای که از فعالیت در مسجد و کار فرهنگی به‌دست آوردیم، اقدام به راه‌اندازی یک فعالیت اقتصادی تازه کردیم که امروز بیش از ۱۰۰ واحد تولیدی در آن مشغول به‌کار است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، علی معینی صبح امروز _شنبه بیست‌ونهم اردیبهشت_ در اختتامیه جشنواره جام رسانه امید اظهار کرد: در مسجد مشغول به کار فرهنگی بودیم که با مشکلات اقتصادی اقدام به راه‌اندازی فعالیتی کردیم که امروز بیش از ۱۰۰ واحد تولیدی در آن مشغول به‌کار است.

وی افزود: ابتدای کار، مکان مورد نظرمان یک بیابان بود و در این مسیر از ابتدا یک راه دسترسی معمولی گذاشتیم، اما در عین حال به مطالعه روند شهرک‌های صنعتی کشور پرداختیم و شرایط بومی خود را اولویت قرار دادیم.

مدیرعامل شهرک صنعتی سدید با بیان اینکه با روح ایمانی کار را جلو بردیم و در حال حاضر بیش از هزار نفر در شهرک مشغول رفت و آمد هستند، عنوان کرد: اصل ماجرا این بود که امید از نفر و امکانات مادی برداشته شد و توکل به خدا در دستور کار قرار گرفت.‌

معینی خاطرنشان کرد: یکی از ابتکاراتی که در این زمینه شکل گرفت این بود که از مردم برای خرید و ساخت واحدهای صنعتی دعوت کردیم تا به‌جای منزل، آنجا را اجاره دهند و در این راستا در ابتدا حدود ۳۰ تا ۴۰ واحد شکل گرفت.

وی یادآور شد: از سویی در مباحث فناوری نیز وارد شدیم و در این راستا مدل‌های نمونه را مشاهده کرده و مدل خودمان را ارائه دادیم، همچنین بستری مناسب را فراهم کردیم تا افراد تولید خود را پیش ببرند.

کد خبر 754561

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.