مدیران روابط عمومی رهبران سازمان شهرداری هستند/ لزوم امیدآفرینی در جامعه

رئیس کمیسیون ویژه آب و مناطق کم‌برخوردار شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: در شهری که به تعبیر مدیریت شهری «شهر زندگی» است و تمام ویژگی‌ها را باید در خود جای دهد، مدیران روابط عمومی رهبران سازمان شهرداری هستند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مجید نادرالاصلی در نشست اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان به‌مناسبت روز ارتباطات و روابط عمومی و تجلیل از برگزیدگان دوره کارا اظهار کرد: تابلوی عظیم یک اتفاق را روابط عمومی‌ها ترسیم می‌کنند؛ در شهر اصفهان که در همه چیز سرآمد است و شهری که به تعبیر مدیریت شهری «شهر زندگی» است و تمام ویژگی‌ها را باید در خود جای دهد، مدیران روابط عمومی رهبران سازمان شهرداری هستند.

وی افزود: حرکتی که مجموعه مدیریت شهری با اعتبار، امکان، فرصت‌ها و آنچه باید انجام دهد، مدیران روابط عمومی می‌توانند نهادینه کنند.

رئیس کمیسیون ویژه آب و مناطق کم‌برخوردار شورای اسلامی شهر اصفهان خطاب به مدیران روابط عمومی معاونت‌ها، سازمان‌ها و مناطق شهرداری اصفهان گفت: در انجام مأموریت فقط تکلیف‌گرا باشید؛ از شما توقع داریم راست بگویید، حرکت رو به جلو داشته باشید، در اذهان مردم ایجاد نشاط کنید و به آن‌ها در اطلاع‌رسانی و تعیین تکلیف خواسته‌هایشان کمک کنید.

نادرالاصلی با بیان اینکه یکی از پایه‌های اساسی هر اقدام مدیریت شهری است و روابط عمومی‌ها فعالیت آن را نشان داده‌اند، اضافه کرد: امروز نیاز به امید آفرینی داریم، بنابراین باید کارهایی که در مدیریت شهری انجام می‌شود به خوبی اطلاع‌رسانی شود.

کد خبر 754414

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.