عملیات وعده صادق ابهت جمهوری اسلامی را افزایش داد

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجه مجلس شورای اسلامی گفت: عملیات وعده صادق، هیمنه اسرائیل را درهم شکست و ابهت جمهوری اسلامی را افزایش داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سمنان، عباس گلرو، امروز _پنجشنبه بیست‌وهفتم اردیبهشت_ در همایش هم‌اندیشی شورای وحدت استان سمنان اظهار کرد: هم‌گامی و هماهنگی عالی میدان و سیاست دیپلماسی در عملیات وعده صادق امری بسیار حائز اهمیت بوده و در راستای تحقق نقش‌آفرینی کشور در منطقه و نظام جهان مؤثر است.

وی افزود: امروز ما در بحث ساخت تسلیحات نظامی به موفقیت‌های بسیار ارزنده‌ای دست پیدا کرده‌ایم.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجه مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: عملیات وعده صادق، هیمنه اسرائیل را در هم شکست و ابهت جمهوری اسلامی را افزایش داد.

گلرو تصریح کرد: امروز جریان‌های انقلابی و اصولگرا میدان‌دار سیاست‌ورزی هستند و در صحنه داخلی انسجام درونی، وحدت درونی و کارکردگرایی باید مدنظر این جریان‌ها باشد.

وی ادامه داد: جریان‌ها نباید روی افراد سرمایه‌گذاری کنند و اصول باید در سرلوحه کاری جریان‌ها قرار داشته باشد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجه مجلس شورای اسلامی گفت: حفظ نیروهای انقلابی به‌ویژه مسئولان در تراز جمهوری اسلامی باید در سرلوحه کاری ما باشد.

گلرو اظهار کرد: تا امروز با همراهی استاندار سمنان در روستاهای استان و تأمین اعتبار، اقدامات بسیار خوبی را انجام داده‌ایم و در بحث آب پایدار نیز منابع خوبی تخصیص داده شده است.

کد خبر 754153

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.