اعمال تصمیمات لازم برای ۱۴ پرونده در کارگروه زیربنایی آذربایجان‌غربی

‌سرپرست اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: ۱۴ پرونده مطرح شده در کارگروه امور زیربنایی و توسعه روستایی، عشایری شهری و آمایش سرزمین و محیط زیست این استان مورد بررسی قرار گرفته است و تصمیمات لازم برای آنها اعمال شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، رسول عطایی، امروز _پنجشنبه بیست‌وهفتم اردیبهشت_ با توجه به جلسه کارگروه امور زیربنایی آذربایجان‌غربی که با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان‌غربی در سالن جلسات استانداری برگزار شد، در خصوص اعمال تصمیمات لازم برای ۱۴ پرونده در کارگروه زیربنایی آذربایجان‌غربی اظهار کرد: دو پرونده مربوط به اصلاح حریم شهرهای ارومیه و سرو به علت تداخل با مناطق ویژه ارومیه و سرو و اصلاح ضوابط طرح‌های نهضت ملی مسکن در شهرستان چایپاره بودند.

وی با اشاره به اینکه طرح توسعه یک شرکت صنعتی - تولیدی در این جلسه بررسی شد، افزود: همچنین ۱۲ پرونده نیز مربوط به طرح‌های خدماتی، کشاورزی و صنعتی بودند که در جلسه مطرح و تصمیمات لازم در خصوص آنها اعمال شد.

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: این طرح‌ها مربوط به شهرهای استان بودند که توسط فرمانداری‌ها، شهرداری‌های شهرستان‌ها و همچنین جهاد کشاورزی استان مطرح شدند.

عطایی افزود: درخواست‌های مطرح شده در ابتدا در کمیته فنی بررسی کارشناسی و جهت بررسی بیشتر به کارگروه امور زیربنایی و توسعه روستایی، عشایری شهری و آمایش سرزمین و محیط زیست ارجاع داده شدند و در نهایت تمام طرح‌های مطرح شده به تصویب رسیدند.

کد خبر 754142

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.