رضایتمندی ۹۸ درصد مسافران نوروزی از برنامه‌های ستاد خدمات سفر شهر اصفهان

مدیر پژوهش، خلاقیت و فناوری‌های نوین شهرداری اصفهان با اشاره به برنامه‌های ستاد سفر نوروزی شهر اصفهان گفت: رضایت کلی مسافران از برنامه‌های ستاد سفر اصفهان در نوروز امسال ۹۸ درصد بوده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مرتضوی نصوحی شامگاه _چهارشنبه بیست‌وششم اردیبهشت‌_ در آئین تجلیل از خادمان ستاد خدمات سفر شهر اصفهان در نوروز ۱۴۰۳ اظهار کرد: در ایام نوروز ۱۴۰۳ بیش از یک میلیون ۳۰۰ هزار نفر نفر به اصفهان سفر کردند و حدود ۴۵ درصد مسافران در مراکز مربوط به آموزش و پرورش اسکان داشتند.

وی با اشاره به نظرسنجی جهاد دانشگاهی در خصوص سفرهای نوروزی ادامه داد: رضایت گردشگران از نحوه اطلاع‌رسانی و پاسخگویی ستادهای هدایت و اسکان، همچنین نرم‌افزار «اصفهان من» بیش از ۹۰ درصد فراهم شد.

مدیر پژوهش، خلاقیت و فناوری‌های نوین شهرداری اصفهان با اشاره به خدمات شهری در ایام نوروز گفت: نظافت شهری، زیباسازی رضایت ۹۸ درصدی، خدمات راهور رضایت ۹۰ درصدی، وضعیت سرویس‌های بهداشتی رضایت ۹۰ درصدی، کاربردهای شهری مثل دسترسی به اغذیه فروشی‌ها و پارکینگ‌ها و امثال آن رضایت ۹۰ درصد، نظم و امنیت رضایت ۹۸ درصدی، برنامه‌ها و رویدادها رضایت ۹۱ درصدی و کیفیت المان‌ها و نمادها رضایت ۹۵ درصدی را به همراه داشت.

وی با بیان اینکه شاخص گردشگری همواره یکی از شاخص‌های مهم در ارزیابی برنامه‌های سفر است، افزود: مسافران نوروزی شاخص گردشگرپذیری شهروندان را ۹۷ درصد اعلام کرده‌اند.

نصوحی اضافه کرد: ۵۰ درصد مسافران برای اولین بار، ۲۰ درصد برای دومین بار و ۳۰ درصد سومین بار و بیشتر به اصفهان سفر کردند که نشان می‌دهد اصفهان در جذب مسافر موفق بوده است.

وی خاطر نشان کرد: بیش از ۹۰ درصد مسافران از خودروی شهری استفاده کرده بودند و ۱۰ درصد از وسایل عمومی شهری استفاده کردند ولی در مجموع در این بخش رضایت داشتند.

مدیر پژوهش، خلاقیت و فناوری‌های نوین شهرداری اصفهان بیان داشت: ۹۳ درصد مسافران نوروزی در خصوص اشتراک تجربه سفر به اصفهان اعلام داشتند که سفر به اصفهان را به دیگران توصیه می‌کنند و ۹۰ درصد نیز در پاسخ به سوال تمایل به مسافرت مجدد به اصفهان پاسخ مثبت داشتند.

وی گفت: بیشترین اماکن مورد بازدید به ترتیب میدان امام خمینی (ره)، پل‌های تاریخی، چهل ستون و کاخ‌ها بوده است و پربازدیدترین اماکن فرهنگی شهرداری باغ پرندگان بوده که در این بخش ۱۳۰ هزار بلیت فروش رفت.

مدیر پژوهش، خلاقیت و فناوری‌های نوین شهرداری اصفهان خاطر نشان کرد: رضایت کلی مسافران از برنامه‌های ستاد سفر اصفهان در نوروز امسال ۹۸ درصد بوده است.

کد خبر 753984

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.