ارائه پروژه‌ها در قالب لوایح شهرداری دور زدن مصوبه شورا است

نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر قزوین با اشاره به لایحه سازمان حمل‌ونقل و ترافیک درباره اجرای چندین پروژه این سازمان گفت: این گونه لوایح دور زدن شورا پیرامون مصوبه اخذ مجوز برای لوایح بالای ۵۰۰ میلیون تومان است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، محسن حق‌شناس بعدازظهر امروز _چهارشنبه بیست‌وششم اردیبهشت‌_ در بخشی از جلسه علنی شورا که به بررسی لوایح شهرداری قزوین اختصاص داشت، اظهار کرد: مدیریت شهری باید گزارش کار مجوزهای اخذ شده از شورا را در لوایح مختلف با هدف شرکت در سامانه ستاد ایران به صورت گزارش مختصر و مفید در صحن شورا ارائه کند.

وی افزود: در این صورت اعضای شورای شهر قزوین در جریان روند برگزاری مناقصه، انتخاب پیمانکار و آغاز به کار پروژه‌ها قرار می‌گیرند تا بدانیم که چه پروژه‌ای آغاز شده و چه پروژه‌ای بر زمین مانده است.

نایب‌رئیس شورای اسلامی شهر قزوین در طرح دیدگاه خود پیرامون لایحه سازمان حمل‌ونقل و ترافیک درباره اجرای چندین پروژه این سازمان خاطرنشان کرد: به نظر می‌رسد این گونه لوایح دور زدن شورا پیرامون مصوبه اخذ مجوز برای لوایح بالای ۵۰۰ میلیون تومان است و با نگاه لیستی به پروژه‌ها و این مدل ارسال لوایح مخالف هستم.

حق‌شناس از تلاش‌های مجموعه عوامل سازمان مدیریت پسماند در مدیریت آب‌گرفتگی معابر شهر قزوین در بارندگی‌های اخیر قدردانی کرد و گفت: با تلاش این عوامل زحمتکش شاهد اتفاق خاصی در شهر قزوین به سبب بارندگی نبودیم که جای تشکر و قدردانی دارد.

وی از تلاش خوب مجموعه آتش‌نشانی در راستای ایمن‌سازی دکل تلفن همراه در خیابان بوعلی قزوین که به سبب باد شدید در حال سقوط بود، قدردانی کرد.

نایب رئیس شورای شهر قزوین با اشاره به این اتفاق، خواستار توجه به ایمن‌سازی دکل‌های بی. تی. اس تلفن همراه که روی بعضی ساختمان‌ها وجود دارد شد و تاکید کرد: بعضی از این دکل‌ها شرایط استحکامی خوبی ندارد و ممکن است خطر آفرین شود؛ همچنین باید نسبت به بعضی مکان‌های خطرساز از جمله انتهای خیابان شیشه چی که محل پر کردن سیلندرهای گاز مایع است ورود جدی شود.

کد خبر 753875

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.