مصمم برای تحول در جشنواره سی‌وششم فیلم‌های کودکان و نوجوانان

سخنگو و عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: اعضای شورای سیاست‌گذاری به‌عنوان نمایندگان مدیریت شهری اصفهان و وزارت ارشاد، برای ایجاد تحول در رویکردها، فرایندها و رویدادهای جشنواره برای ارتقای جایگاه، افزایش تأثیرگذاری و هدفمند شدن جشنواره مصمم و هم‌آهنگ هستند.

علی صالحی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: نخستین نشست شورای سیاست‌گذاری سی‌وششمین جشنواره بین المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان با حضور رئیس سازمان سینمایی، دبیر جشنواره و اعضای این شورا برگزار شد و اعضای شورای سیاست‌گذاری جشنواره به بیان نقطه نظرات خود درباره بخش‌های مختلف این رخداد هنری فرهنگی پرداختند.

وی افزود: بررسی، رویکردهای محتوایی، زمان‌بندی برگزاری جشنواره، سیاست‌گذاری درباره المپیاد فیلم‌سازی نوجوانان و بررسی شعار محوری جشنواره از جمله مواردی بود که در نخستین نشست شورای سیاست‌گذاری جشنواره مطرح شد.

سخنگو و عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: نکته خوب و امیدوارکننده نشست این بود که جمع اعضای شورای سیاست‌گذاری که نمایندگان مدیریت شهری اصفهان و وزارت ارشاد بودند برای ایجاد تحول در رویکردها، فرایندها و رویدادهای جشنواره برای ارتقای جایگاه، افزایش تأثیرگذاری و هدفمند شدن جشنواره مصمم و هم‌آهنگ بودند.

وی ادامه داد: تقویت فلسفه و محتوای جشنواره، تلاش برای ایجاد جریان اقتصادی کم‌هزینه و خودگردان، بازگشت بخش کوتاه و مستند، تثبیت المپیاد فیلم‌سازی، توسعه بخش جانبی و مناطق محروم و ارتقای حمایت از تولیدات با صندوق پروانه راهبردهای اجرایی ارتقای جشنواره برای دوره‌های آتی خواهد بود.

کد خبر 753798

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.