جشن «دختر آسمان هفتم» در میدان امام علی(ع) برگزار می‌شود

معاون ورزشی و تفریحی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان گفت: جشن روز دختر تحت عنوان «دختر آسمان هفتم» با همکاری گروه فرهنگی فانوس بیست‌وهشتم اردیبهشت از نماز مغرب و عشا در میدان امام علی (ع) برگزار می‌شود.

علیرضا خاکسار در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به برنامه‌های ورزشی شهرداری اصفهان در دهه کرامت اظهار کرد: برنامه‌های حوزه معاونت ورزشی، تفریحی و سلامت در دو حوزه متمرکز شده است.

وی با بیان اینکه رویداد «شهدخت» هفته گذشته در محل قبلی نمایشگاه دائمی شهر اصفهان برگزار شد، افزود: در این رویداد میزبان دختران شهر بودیم و خدمات تفریحی و نشاط‌آوری ارائه شد، همچنین جشن روز دختر در پارک امام رضا (ع) بیست‌ویکم اردیبهشت و در امامزاده شاه‌میرحمزه با همکاری هیئت فداییان حسین (ع) برگزار و با استقبال خوبی مواجه شد.

معاون ورزشی و تفریحی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان تصریح کرد: جشن روز دختر تحت عنوان «دختر آسمان هفتم» با همکاری گروه فرهنگی فانوس بیست‌وهشتم اردیبشهت از نماز مغرب و عشا در میدان امام علی (ع) برگزار خواهد شد، از دختران شهر برای حضور و استفاده از برنامه‌های متعدد تدارک دیده شده دعوت می‌‎کنم.

خاکسار با اشاره به اینکه جشن «زیر سایه خورشید» با حضور خادمیاران رضوی و آستان قدس رضوی با مشارکت معاونت فرهنگی منطقه ۳ اصفهان، بیست‌ونهم و سی‌ام اردیبهشت بعد از نماز مغرب و عشا برگزار خواهد شد، ادامه داد: همایش پیاده‌روی خانوادگی، همایش پیاده‌روی خانوادگی ویژه طلاب در باغ فدک، افتتاحیه ایستگاه‌های صبحگاهی در پارک‌های زمرد و ورزشگاه شهدای بوزان که از این پس هر روز خدمات ارائه می‌دهند، برگزار شد.

وی با بیان اینکه اختتامیه جام قهرمان شهر (فوتبال محلات)، برگزار خواهد شد، خاطرنشان کرد: گردهمایی مربیان بانوی ایستگاه‌های ورزش صبحگاهی با اجرای برنامه‌های شاد برگزار می‌شود تا با انرژی بیشتری به شهروندان خدمت‌رسانی کنند.‌

کد خبر 753568

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.