تخصیص پروژه طرح نهضت ملی مسکن به ۶۳۱ متقاضی در شهرستان پارس‌آباد 

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل از تخصیص پروژه طرح نهضت ملی مسکن به ۶۳۱ متقاضی درشهرستان پارس‌آباد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، محبوب حیدری در بازدید از پروژه‌های در حال اجرای حوزه راه و شهرسازی شهرستان پارس‌آباد اظهار کرد: در حال حاضر از کل ثبت‌نام متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان پارس‌آباد، ۶۹۰ متقاضی تأیید نهایی شده و ۶۳۳ نفر واریز وجه داشته‌اند همچنین برای ۶۳۱ متقاضی مسکن تخصیص پروژه انجام گرفته است.

وی از تأمین زمین ۷۰۲ واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در این شهرستان خبر داد و افزود: فونداسیون ۶۳۲ واحد مسکونی به اتمام رسیده و احداث ۲۰۰ واحد مسکونی در مرحله سازه در حال اجرای عملیات ساختمانی است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل به تشریح شرایط واحدهای احداثی مسکن شهرستان پارس‌آباد اشاره کرد اظهار داشت: ۱۲۰و احد مسکونی در دست احداث در مرحله نازک‌کاری و اجرای نما قرار دارد و در صورتی که متقاضیان آورده‌های خود را زودتر تکمیل کنند روند ساخت با سرعت بیشتر انجام و در سال جاری به بهره‌برداری رسیده و تحویل متقاضیان این طرح خواهد شد.

حیدری بیان کرد: ۳۶۰ واحد دیگر احداث مسکن در این شهر در مرحله اجرای اسکلت بوده و فونداسیون پروژه ۱۵۲ واحدی نیز اتمام یافته و در مرحله شروع اجرای اسکلت قرار دارد.

وی به اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت شهرستان اشاره و عنوان کرد: ۴۸۳ متقاضی در این طرح ثبت نامی داشته‌ایم که در صورت تأمین زمین در شهر جعفرآباد به متقاضیان جهت ساخت واگذار خواهد شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل به تشریح آخرین وضعیت پیشرفت پروژه احداث ساختمان اداری فرمانداری شهرستان پارس پرداخت و گفت: دیوارچینی ساختمان اداری جدید فرمانداری شهرستان پارس‌آباد به اتمام رسیده و در مرحله نازک‌کاری و اجرای نما قرار داشته و دارای ۵۵ درصد پیشرفت فیزیکی است.

وی گفت: عملیات اسکلت و سقف احداث پروژه کتابخانه شهرستان نیز به اتمام رسیده و در مرحله دیوار چینی و عایق کاری پشت بام است.

به گزارش ایمنا، مدیر کل راه و شهرسازی استان اردبیل در ادامه این بازدیدها از پروژه در دست اجرای احداث باند دوم سه راهی سربند - سه راهی مشکین شهر و سربند - پارس‌آباد بازدید کرد.

کد خبر 753294

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.