روابط‌ عمومی‌ها اقدامات تبیینی را در دستور کار قرار دهند

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهدای آذربایجان‌غربی گفت: روابط‌عمومی‌ها فقط به انتشار گزارش تصویری یا ویدئو در رسانه‌ها اکتفا نکنند، بلکه اقدامات تبیینی و روشنگرانه نیز انجام دهند تا بیشترین اثرگذاری را در افکار عمومی داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، حجت‌الاسلام میثم فیاضی، امروز _دوشنبه بیست‌وچهارم اردیبهشت_ در همایش گرامیداشت روز روابط عمومی و ارتباطات اظهار کرد: بزرگترین و مهم‌ترین رسالت یک رسانه در برهه حساس کنونی اهتمام برای امیدآفرینی است، به ویژه اینکه رهبر معظم انقلاب نیز به این مهم تاکید ویژه دارند.

وی با اشاره به دسیسه‌های دشمنان برای ملت ایران افزود: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از کوچک‌ترین فرصت برای القای ناامیدی در جامعه استفاده می‌کنند.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه شهدای آذربایجان‌غربی گفت: با توجه به اقدامات دشمنان ما نیز باید از سازوکارهای موجود برای تبیین خدمات نظام حداکثر استفاده را کنیم که به طور قطع به دنبال آن امیدآفرینی نیز تحقق پیدا خواهد کرد.

فیاضی تصریح کرد: روابط‌عمومی‌ها فقط به انتشار گزارش تصویری یا ویدئو در رسانه‌ها اکتفا نکنند، بلکه اقدامات تبیینی و روشنگرانه نیز انجام دهند تا بیشترین اثرگذاری را در افکار عمومی داشته باشند.

کد خبر 753231

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.