مقابله با جنگ رسانه‌ای دشمن نیازمند به‌کارگیری ابزارهای نوین است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: به اعتبار تکنسین‌های کشور در رشته‌های ارتباطات، رسانه، مخابرات و الکترونیک می‌توانیم با دشمن در جنگ رسانه‌ای مقابله کنیم و در این راه ضروری است از ابزارهای نوین استفاده کنیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان، حجت‌الاسلام طاها توکلی امروز _دوشنبه بیست‌وچهارم اردیبهشت_ در مراسم روز جهانی ارتباطات و روابط‌عمومی در سنندج، با اشاره به نقش و وظایف رسانه‌ها در جنگ رسانه‌ای، اظهار کرد: در سپاه و بسیج هر نوع مأموریتی مبتنی بر منظومه فکری امامین انقلاب است و نقش رسانه‌ها و روابط‌عمومی‌ها نیز فعالیت بر مبنای مبانی انقلاب است.

وی افزود: اگر بشریت مجال پیدا کند و امپراتوری‌های رسانه‌ای اجازه دهد، ملت‌ها از مبانی نجات‌بخش اسلام و منظومه فکری امام (ره) و انقلاب تبعیت می‌کنند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس کردستان گفت: دانشجویان در سراسر دنیا در پرتو همین ارتباطات و جنگ روایت‌ها بیدار شده و به دادخواهی از ملت مظلوم فلسطین به‌پاخاسته‌اند و نفرین و شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل را سر می‌دهند.

حجت‌الاسلام توکلی اضافه کرد: تعداد زیادی از خبرنگاران در سراسر دنیا برای پوشش واقعیت‌ها به غزه رفتند و در این راه شهید شدند.

وی تصریح کرد: هر آنچه را که شیاطین دسیسه و علیه نظام ما برنامه‌ریزی می‌کنند، ملت ما با رویکرد جدید به مسیر خود ادامه می‌دهد و اراده و مشیت خدا بر آن قرار گرفته است که سازمان‌های ذیل مفاهیم دینی حرفی برای گفتن برای بشریت دارند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس کردستان تاکید کرد: بر اساس تأکیدات مقام معظم رهبری برای مقابله با جنگ رسانه‌ای دشمن، ما نیز باید جنگ رسانه‌ای و آفند داشته باشیم‌.

حجت‌الاسلام توکلی ادامه داد: بزرگترین و متحدترین آفند در مقابل مکاتب دوران معاصر، نقش محوری جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی ایران است، چراکه متن آن بر پایه دین، فتوت، عزت، صلابت و هویت جدیدی به نام انسان در پرتو قرآن کریم شکل گرفته است.

وی گفت: به اعتبار تکنسین‌های ما در عرصه ارتباطات، رسانه، مخابرات و الکترونیک می‌توانیم با دشمن در جنگ رسانه‌ای مقابله کنیم و او را سر جای خود بنشانیم که به‌کارگیری ابزارهای نوین برای این جنگ رسانه‌ای ضروری است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه بیت‌المقدس کردستان در ادامه با اشاره به نقش رسانه‌ها در انعکاس پیشرفت‌های دولت سیزدهم افزود: دولت سیزدهم در حال کار و تلاش و فعالیت است و عرصه‌های مختلفی کشور ما دچار تحول و پیشرفت شده است که رسانه‌ها باید این مسئله را منعکس کنند.

وی با بیان اینکه حرکت در نقطه مقابل خواست دشمن وظیفه دیگر ماست، گفت: تولید پادزهر و مدیریت خبر الزاماتی دارد و هر موضوعی و خبری را نباید اولویت قرار داد.

کد خبر 753174

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.