فضای سبز در شهر فارسان متمرکز است

رئیس شورای اسلامی شهرستان فارسان گفت: بعضی از قسمت‌های شهر به خصوص منطقه‌های کمال‌الدین و گودال چغا از نظر فضای سبز و پارک محروم هستند و در قسمت‌هایی از شهر به صورت متمرکز فضای سبز و پارک وجود دارد.

مهری امینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در چهارمحال‌وبختیاری اظهار کرد: میزان سرانه فضای سبز فارسان از میزان استاندارد کشوری بالاتر بوده اما متأسفانه متمرکز است.

وی با اشاره به توزیع ناعادلانه سرانه فضای سبز در شهر فارسان افزود: بعضی از قسمت‌های شهر مخصوصاً منطقه‌های کمال‌الدین و گودال چغا از نظر فضای سبز و پارک محروم هستند و در قسمت‌هایی از شهر به صورت متمرکز فضای سبز و پارک وجود دارد.

رئیس شورای اسلامی شهرستان فارسان با اشاره به مطالبه بیست ساله مردم جهت احداث پارک بانوان تصریح کرد: طبق مصوبه سفر رئیس‌جمهور باید در مرکز شهرستان فارسان، جونقان و بابا حیدر سه پارک بانوان احداث شود، اما متأسفانه هنوز مدیریت شهری زمینی برای این موضوع در نظر نگرفته است.

امینی ادامه داد: با توجه به موضوع عفاف و حجاب و نیاز بانوان شهر فارسان به فضای ایمن و مناسب جهت ایجاد فضای فرهنگی ورزشی و همچنین احداث بازارچه بانوان جهت عرضه محصولات تولیدی بانوان توانمند شهر، نیاز به احداث پارک بانوان بیش از پیش ضروری است.

امینی با اشاره بر این‌که مدیریت شهری فارسان هیچ‌گونه اقدامی در جهت احداث پارک بانوان انجام نداده است، تصریح کرد: اگر زمینی توسط شورا و شهردار در نظر گرفته نشود، امکان تخصیص بودجه وجود ندارد.

کد خبر 753143

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.