ورودی پارک کوثر و مزارشهدای گمنام خوراسگان نورپردازی شد + فیلم

مدیر منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان از نورپردازی ورودی پارک کوثر و مزارشهدای گمنام خوراسگان خبر داد و گفت: این پروژه در مدت ۳ ماه و با اعتباری معادل ۱۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسیده است.

هوشنگ نظری‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: زندگی پیچیده شهر ی امروز که در دوران جدید محدودیت‌هایی را نیز در زندگی ایجاد کرده است، نیاز به خلق فضاهای ۲۴ ساعته را بیش ازپیش تقویت کرده است و با در اختیار گرفتن زمان شب در یک جامعه ۲۴ ساعته، ما زمان بیشتری خلق نمی‌کنیم، بلکه از زمانی که در اختیار داریم، مؤثرتر استفاده می‌کنیم و از دامنه محدودیت‌های زمانی خارج می‌شویم.

وی با اشاره به ایجاد نورپردازی‌های شهری افزود: نورپردازی از آن جهت که بستر حضور شبانه گروه‌های مختلف اجتماعی را فراهم می‌آورد و ساعات فعالیت شهری را افزایش می‌دهد، موجب توسعه پایدار شهرها در جنبه‌های مختلف اجتماعی و اقتصادی نیز می‌شود.

ورودی پارک کوثر و مزارشهدای گمنام خوراسگان نورپردازی شد

مدیر منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان با بیان اینکه اولین نورپردازی اصولی منطقه ۱۵ اصفهان در ورودی پارک کوثر واقع در خیابان مسجدعلی خوراسگان ایجاد شده است، تصریح کرد: این نورپردازی جلوه زیبایی به این پارک و همچنین مزار شهدای گمنام بخشیده است.

نظری‌پور، افزایش هویت، ایجاد حس امنیت و ارتقای کیفیت فضای شهری را از دیگر مزایای ایجاد نورپردازی دانست و گفت: نورپردازی می‌تواند به‌طور مستقیم روی افزایش سرزندگی و کیفیت زندگی مردم کمک کند و در شب موجب چشم‌نوازی بیشتر عناصر نورپردازی شده، می‌شود.

ورودی پارک کوثر و مزارشهدای گمنام خوراسگان نورپردازی شد

وی گفت: این پروژه در مدت ۳ ماه و با اعتباری معادل ۱۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسیده است.

کد خبر 752919

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.