شهرداری اصفهان به‌صورت مستمر برای پسماند خشک فرهنگ‌سازی کند

رئیس کمیسیون حقوقی، برنامه‌ریزی و پایش مصوبات شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه شهرداری این کلان‌شهر باید به‌صورت مستمر برای پسماند خشک فرهنگ‌سازی کند، گفت: این پروژه را نباید در کنار دیگر پروژه‌های فرهنگ شهروندی ببینیم، بنابراین نیازمند تبلیغ تکثیر شده از سوی روابط‌عمومی هستیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، احمدرضا مصور امروز _یکشنبه بیست‌وسوم اردیبهشت_ در صدوسی‌ودومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان در تذکری درباره سامانه‌های مربوط به جمع‌آوری پسماند خشک شهر اظهار کرد: واحد آموزش در سازمان پسماند، وظیفه کنترل سامانه‌های مربوط به پسماند خشک را برعهده دارد که ضمن قدردانی از این فعالیت‌ها، باید گلایه کنیم که به لحاظ ایمنی شغلی، شرایط کارکنان این واحد مناسب نیست.

وی افزود: در هشت ماهه اخیر، ۱۲۸ تن پسماند خشک در سامانه اصپاک و در آی‌نوت ۲۴۴ تن پسماند خشک جمع‌آوری شده است و به شهادت آمار سازمان پسماند این آمار باید روزانه ۱۰۰ تن شود که سایر این آمار، توسط بخش خصوصی جمع‌آوری می‌شود.

رئیس کمیسیون حقوقی، برنامه‌ریزی و پایش مصوبات شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه شهرداری به‌صورت مستمر روی موضوع پسماند خشک فرهنگ‌سازی کند، گفت: این پروژه را نباید در کنار دیگر پروژه‌های فرهنگ شهروندی ببینیم، همچنین روابط عمومی باید تبلیغ این سامانه‌ها را بیشتر کند. در آی‌نوت حدود ۱۰ هزار و در اصپاک حدود ۲۰ هزار خانواده عضو هستند ، در حالی که در اصفهان حدود ۲۰۰ هزار خانوار داریم، بنابراین نیازمند تبلیغ تکثیر شده از سوی روابط‌عمومی هستیم.

کد خبر 752873

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۱۹ - ۱۴۰۳/۰۲/۲۴
    0 0
    از باب حقوق شهروندی من بعد بر آن سرم که چندی بنشینم و صبر پیش گیرم دنباله کار خویش گیرم. با سلام. ربطی به موضوع مطلب نداشت فقط می خواستم این دو بیت شعرم را بنویسم. موفق باشید