اجرای طرح نور مطالبه‌ای عمومی در سطح کشور است

رئیس بازرسی کل فراجا گفت: اجرای طرح نور در حوزه عفاف و حجاب در سطح کشور توسط پلیس به دلیل مطالبه مردم و به ویژه خانواده معظم شهدا است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی، سردار مهدی معصوم‌بیگی، امروز _شنبه بیست‌ودوم اردیبهشت_ در دیدار با خانواده شهید رستم‌پور در ارومیه با تاکید بر اینکه پاسداری از ارزش‌های انقلاب، آرمان شهدا بود، اظهار کرد: خود را موظف می‌دانیم به مردم خدمت کنیم و در این راستا باید از رفتار و منش شهدا الگو بگیریم.

وی افزود: شهدا، پرچم‌داران اقتدار، عزت و شرافت ایران اسلامی هستند و ما هرچه داریم به برکت فداکاری و روحیه شهادت‌طلبی این مردان نام آشناست.

رئیس بازرسی کل فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: شهدا بدون چشمداشت به مادیات و اجر دنیوی، جان خود را کف دست گرفته‌اند و برای دفاع از ارزش‌های انقلاب و کشورشان در برابر جبهه باطل جنگیدند و شربت شیرین شهادت را نوشیدند.

معصوم‌بیگی با اشاره به طرح نور تصریح کرد: اجرای طرح نور در حوزه عفاف و حجاب در سطح کشور توسط پلیس به دلیل مطالبه مردم و به ویژه خانواده معظم شهدا است.

وی تاکید کرد: خود را موظف می‌دانیم به عنوان خادم آنها تا جایی که در توان داریم به خانواده معظم شهدا و مردم عزیز خدمت کنیم.

کد خبر 752522

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.