شرکت های تجهیزات تعمیرگاهی خودرو در تهران
شرکت های تجهیزات تعمیرگاهی خودرو در تهران

همواره باید در انتخاب شرکت مناسب برای خرید تجهیزات تعمیرگاهی دقت داشته باشید که در این صفحه بهترین شرکت ها برای خرید تجهیزات معرفی شده اند.

اگر شغل شما مربوط به تعمیرات خودرو باشد و یا در مکانیکی و مراکز تعمیر و سرویس خودرو مشغول به کار باشید، حتما تا به حال به دنبال مراکز معتبر خرید تجهیزات تعمیرگاهی خودرو بوده اید، امروز در این صفحه قصد داریم تا بهترین شرکت های تامین تجهیزات تعمیرگاهی در شهر تهران را به شما عزیزن معرفی کنیم؛ البته اگر شما ساکن شهر تهران نیستید، نیاز به نگرانی نیست و زیرا که شرکت های معتبر که قابلیت ارسال تجهیزات به تمامی شهرستان ها را دارند معرفی خواهند شد.

شرکت تجهیزات تعمیرگاهی خودرو چیست؟

در تمامی مکانیکی ها تجهیزات و دستگاه های مختلفی برای تعمیر و سرویس قسمت های مختلف خودرو وجود دارد که خرید این دستگاه ها فقط و فقط از فروشگاه های تجهیزات تعمیرگاهی خودرو امکان پذیر می باشد. در یک فروشگاه معتبر شما می توانید تقریبا تمامی تجهیزات و دستگاه هایی که برای تاسیس یک مکانیکی نیاز دارید را خریداری نمایید.

البته باید به این موضوع توجه داشته باشید که خرید این دستگاه ها باید حتما از مراکز معتبر انجام شود زیرا اگر دستگاه شما در آینده با مشکل مواجه شود و یا حتی در روز های اولیه دچار خرابی و سایر مشکلات این چنینی گردد می توانید به راحتی دستگاه را با یک دستگاه جدید و بی عیب و نقص تعویض نمایید.

معرفی بهترین شرکت های تامین تجهیزات تعمیرگاهی در تهران

اگر ساکن تهران باشید و گذرتان به خیابان آزادی افتاده باشد، حتما چندین و چند مرکز فروش تجهیزات تعمیرگاهی را مشاهده کرده اید اما سوال اینجاست که کدام از این فروشگاه ها معتبر تر هستند و می توانید با قیمت مناسب و خیالی آسوده دستگاه مورد نظر خود را خریداری کنید. در ادامه چندین فروشگاه معتبر به همراه شماره تلفن و آدرس معرفی شده اند که می توانید به این فروشگاه ها برای خرید محصول مورد نظر خود مراجعه کنید.

  1. شرکت یگانه صنعت تهران – تامین کننده تمامی تجهیزات تعمیرگاهی خودرو

اگر به دنبال شرکت مناسب برای خرید تجهیزات بوده باشید حتما نام شرکت یگانه صنعت باید به گوش شما اشنا باشد، این شرکت یکی از بهترین و معتبر ترین شرکت های تامین تجهیزات تعمیرگاهی خودرو می باشد که می توانید تقریبا تمامی محصولات مورد نیاز خود را از این شرکت خریداری فرمایید.

لازم به توضیح است که یگانه صنعت تهران دارای سابقه طولانی در این زمینه می باشد و تواسته رضایت هزاران مشتری در سرتاسر ایران را به خود جلب کند. در ادامه اطلاعات تماس این شرکت قرار گرفته شده است که می توانید برای استعلام قیمت و یا اطلاع از شرایط خرید با کارشناسان این شرکت تماس حاصل فرمایید.

آدرس وب سایت شرکت تجهیزات تعمیرگاهی یگانه صنعت: yeganehsanat.com

شماره تماس ثابت: 66036930-021

تلفن همراه کارشناس فروش: 09195181008

آدرس برای مراجعه و خرید حضوری: تهران، خ آزادی، نبش شادمان، جنب بانک کشاورزی، پلاک399، ساختمان شادمهر، ط 4، واحد 21

پیشنهاد ما به شما مراجعه به وب سایت شرکت تجهیزات تعمیرگاهی یگانه صنعت تهران می باشد، زیرا تمامی محصولات با قیمت به روز در وب سایت این فروشگاه قرار گرفته است که می توانید با سادگی قیمت دستگاه درخواستی خود را مشاهده کنید.

  1. شرکت کاردان صنعت

یکی دیگر از شرکت های معتبر برای خرید تجهیزات تعمیرگاهی می باشد. این فروشگاه دارای تنوع محصولات بالایی بوده و شما می توانید دستگاه مورد نیاز خودتان را در این فروشگاه پیدا کنید.

این شرکت از دیگر شرکت های با سابقه در این زمینه می باشد و اکثر محصولات و تجهیزات از بزرگ تا کوچک را می توانید از این شرکت تهیه فرمایید. در ادامه اطلاعات تماس این شرکت قرار داده شده است که می توانید با کارشناسان این شرکت برای خرید تجهیزات مورد نظر خود تماس حاصل فرمایید.

شماره تماس ثابت: 02166000356

شماره تلفن همراه شرکت: 09121156197

آدرس فروشگاه جهت خرید حضوری: تهران، خیابان آزادی، بین نواب و رودکی، جنب نمایندگی سایپا، پلاک 203

  1. موتور آزما

موتور آزما یکی از تولید کنندگان تجهیزات تعمیرگاهی می باشد که شما می توانید محصول مورد نظر خود را به صورت مستقیم از تولید کننده خریداری فرمایید. لازم به توضیح است که متاسفانه تنها برخی از تجهیزات تعمیرگاهی خودرو در این شرکت تولید می شود به طور مثال دیاگ موتور آزما یکی از شناخته شده ترین و بهترین دیاگ های ایران برای خودرو های ایرانی است که از کیفیت بالایی برخوردار می باشد. در ادامه اطلاعات تماس این شرکت قرار داده شده است که می توانید با فروشگاه تماس حاصل فرمایید.

شماره تلفن ثابت فروشگاه موتور آزما: ۶۶۵۷۲۶۸۶

آدرس دفتر مرکزی فروشگاه: تهران، خیابان آزادی، ابتدای اسکندری شمالی، پلاک ۳، طبقه اول

ویژگی های شرکت فروش تجهیزات تعمیرگاهی خودرو

حتما می دانید که شرکت های زیادی اقدام به تامین تجهیزات تعمیرگاهی خودرو می کنند که شما می توانید به تمامی این شرکت ها برای خرید تجهیزات تعمیرگاهی مورد نیاز خود مراجعه فرمایید؛ اما پیش از هر چیز باید نسبت به معتبر بودن این شرکت اطمینان حاصل فرمایید.

متاسفانه دیده شده که برخی از این شرکت ها کلاهبرداری بوده و پس از دریافت مبلغ محصول، کالا را برای خریدار ارسال نمی کردند یا اقدام به ارسال کالای مشکل دار می کنند، به همین خاطر باید حتما در انتخاب شرکت مناسب دقت بالایی داشته باشید.

علاوه بر معتبر بودن شرکت مورد نظر باید بررسی کنید که حتما محصول مورد نظر شما دارای گارانتی معتبر باشد تا اگر در آینده دچار خرابی گردد بتوانید به سادگی و با حداقل هزینه این مشکل را برطرف سازید.

خرید اقساطی از دیگر موارد مهم در انتخاب یک شرکت مناسب می باشد، زیرا همانطور که می دانید اغلب تجهیزات دارای قیمت بالایی می باشد و خرید آنها به صورت نقدی برای همه افراد امکان پذیر نیست.

خرید تجهیزات تعمیرگاهی از مراکز معتبر

جمع بندی

در این مقاله بهترین شرکت ها برای خرید تجهیزات تعمیرگاهی معرفی شد که می توانید به اینها مراجعه فرمایید. توصیه می شود حتما قبل از خرید با تمامی این شرکت ها تماس بگیرید و شرایط را با هم مقایسه کنید تا بتوانید بهترین انتخاب ممکن را داشته باشید. در نهایت پیشنهاد ما به شما شرکت یگانه صنعت می باشد، زیرا این شرکت تمامی موارد ذکر شده را دارا بوده و به دلیل داشتن سابقه طولانی می تواند بهترین انتخاب برای شما باشد.

کد خبر 752448

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.