اختتامیه پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر بچه‌های مسجد برگزار شد

اختتامیه پانزدهمین جشنواره سراسری تئاتر بچه‌های مسجد با حضور جمعی از مدیران حوزه هنری، مسئولان شهرستان بافق و گروه‌های تئاتری شرکت‌کننده در این جشنواره در امام‌زاده عبدالله (ع) بافق برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد، پانزدهمین جشنواره سراسری بچه‌های مسجد که به میزبانی شهرستان بافق برگزار شد به ایستگاه پایانی رسید و از برگزیدگان این رقابت هنری تجلیل به عمل آمد.

کورش زارعی، مسئول هنرهای نمایشی حوزه هنری در اختتامیه پانزدهمین جشنواره سراسری بچه‌های مسجد اظهار کرد: این رویداد ماحصل چشم‌انداز ۹ ساله طراحی شده است که امسال وارد چهارمین سال از این برنامه و رویدادهای فرهنگی و هنری شدیم و تصور نمی‌شد که در گام چهار به این نقطه برسیم.

وی ادامه داد: این جشنواره با حضور هنرمندانی بود که طی مدت ۳ تا ۴ سال آموزش دیدند، هدایت هنری شدند و امروز در این رویداد نقش‌آفرینی کردند؛ به نوعی این جشنواره دستاورد رویدادهای فرهنگی و هنری از جمله رویداد محرابیان ۱ و ۲ بوده است.

زارعی تصریح کرد: امروز شاهد رشد و نمو خوبی در بین بچه‌های مسجد هستیم، این‌ها سرمایه‌ها و آینده‌های سینما و تئاتر کشور هستند، این هنرمندانی که با تفکر مسجدی، از بچه‌های انقلابی و دارای اندیشه اسلامی و ایرانی ما هستند و امیدواریم سینما و تئاتر ایران را این بچه‌ها به دست بگیرند.

در آئین اختتامیه پانزدهمین جشنواره سراسری بچه‌های مسجد از خانواده شهید حسین ملاییان، از هنرمندان و بازیگران شهرستان بافق که در عرصه تئاتر که در جبهه‌های جنگ نیز برای رزمندگان نیز فعالیت هنری و سرگرمی داشت تجلیل به عمل آمد.

این دوره از جشنواره با حضور داورانی چون اعظم بروجردی، الهام چرخنده، وفا طرفه و اساتید هنرمندی مانند نصرالله قادری، حسین فدایی حسین و محمدرضا آزاد برگزار شد که در آن ۱۴ گروه تئاتر از استان‌های مختلف کشور به رقابت پرداختند.

جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد از هجدهم تا بیست‌ویکم اردیبهشت به میزبانی شهرستان بافق برگزار شد.

کد خبر 752371

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.